וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפגנו כוח במגרש קשה מול קבוצה חזקה, אני מרוצה"

5.1.2015 / 23:05

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה אחרי ה-0:0 מול האלופה. על המשך מאבקי האליפות: "קרית שמונה תאבד עוד נקודות". ברדה: "חד משמעית הגיע אדום לקרלוס גרסיה, טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-0:0 מרתק בבלומפילד, במשחק מלא אירועים אך נטול שערים. הקבוצה של אלישע לוי קופחה בדקה ה-35, כשקרלוס גרסיה חייב היה לקבל כרטיס אדום מארז פפיר, אך ניצלה כשטל בן חיים נתפס ברחבה ופנדל לא נשרק (49). בדקה ה-79 הצהובים דווקא כן קיבלו פנדל, אך ערן זהבי נעצר אצל אוסטין אג'ידה המצוין. אופיר דוידזאדה הורחק בתוספת הזמן בכרטיס אדום ישיר, ובסופו של דבר באר שבע יכולה להיות מרוצה מהיכולת שהציגה הערב, אך הפער מקרית שמונה שבפסגה עומד על שש נקודות.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
גאה בקבוצה שלו. אלישע לוי/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "התיקו משקף, מכבי תל אביב החזיקה בכדור יותר, אבל היו לנו מספיק הזדמנויות. אני יוצא מרוצה, בעיקר מההופעה שלנו. התכנית שלנו הייתה ללחוץ על הכדור ולא לאפשר למכבי מצבים. היו לנו מספיק הזדמנויות, לא כבשנו, אבל שיחקנו עם הרבה לב היום. אני מעודד מאוד, כי כל הכוח ההתקפי שלנו היה בחוץ. הפגנו כוח". כשנשאל על החלטות השיפוט אמר המאמן: "אני לא רוצה לדבר על השופט".

על המשך המאבקים בצמרת והעובדה שקרית שמונה היה הנהנית הגדולה מהתוצאה, אמר לוי: "אני בטוח שקרית שמונה תאבד נקודות, אנחנו נהיה חזקים. היום הפגנו כוח במגרש קשה מאוד מול קבוצה פיזית וחזקה. אני מרוצה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מאור בוזגלו: "אני קצת מאוכזב וקצת מרוצה. היינו שווים שער. הכדור לא נכנס, אבל גם נקודה זה בסדר. אי אפשר לבוא לבלומפילד ולשחק מאוד פתוח, אבל עמדנו בצורה יוצאת מן הכלל ויצאנו למתפרצות. שיחקנו נגד יריבה מאוד חזקה והראנו שאנחנו קבוצה חזקה ועוצמתית. בסיבוב הזה כולם יאבדו נקודות. נצטרך לשמור על שיא הריכוז ולבוא בשיא המחויבות".

אליניב ברדה: "יש תחושות מעורבות, המשחק יכול היה להיגמר לפה ולפה. מכבי החמיצה פנדל, גם אנחנו הגענו לכמה הזדמנווית, היינו יכולים להפתיע, תיקו זו התוצאה הכי טובה לקרית שמונה. הדרך ארוכה, ואנחנו הולכים הביתה אופטימיים. חד משמעית הגיע אדום לקרלוס גרסיה, אין מה לעשות, יש טעויות שיפוט, זה חלק מהמשחק, הולכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully