וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו עשוי לאמן את הנבחרת הצעירה או נבחרת הנוער

5.1.2015 / 18:48

בהתאחדות רוצים שעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת הבוגרת ייכנס לסבב המאמנים הבא אחרי עזיבתו של מיכאל נס. גורם: "זה הכיוון. כך גם תוכל להיות בבוגרת משרה ראויה כלכלית לעוזר אחד"

אריק בנאדו עוזר מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מוערך בהתאחדות. בנאדו/קובי אליהו

עוזר מאמן נבחרת ישראל, אריק בנאדו, אמור להיכנס לסבב המאמנים של הנבחרות בגילאים הצעירים יותר ולעמוד על הקווים של הנבחרת הצעירה או נבחרת הנוער. בנאדו מאוד מוערך בהתאחדות לכדורגל, שם רוצים שאחרי עזיבת מיכאל נס ביוני הקרוב, השינויים במערך המאמנים יהיה פנימי ויכלול את אלו שכבר עובדים בנבחרות.

במקרה שהתכנון אכן ייצא לפועל, בנאדו ייאמן את הנבחרת הצעירה או את נבחרת הנוער, תלוי בשיבוץ עליו יוחלט לגבי אלי אוחנה (וכמובן אם האחרון לא יחליט לסיים את עבודתו בהתאחדות). אפשרות נוספת היא שאוחנה יאמן את הנבחרת הצעירה, אלון חזן יקודם מהנערים לנוער, ובנאדו יעמוד על הקווים של נבחרת הנערים.

הסיבה לשינויים הצפויים היא גם כלכלית. בהתאחדות חותרים למצב בו לבנאדו תהיה משרה, אבל בנבחרת הבוגרת יישאר עוזר אחד. גם בהתאחדות מבינים שעדיף להחזיק עוזר אחד בשכר גלובלי וראוי מאשר שני עוזרי מאמנים שמשתכרים לפי שעה וצריכים למלא דו"חות על כל אימון ונסיעה ומרגישים מובכים מכל הסיטואציה. בהתאחדות אמרו ש"אם בנאדו ימונה לאחת מהנבחרת הצעירות, כמעט בכל מצב בו גוטמן ירצה אותו הוא יוכל לעמוד לרשותו כך שכולם ייצאו נשכרים ממהלך שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully