וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איציק לוזון יסיים את תפקידו כמנכ"ל מכבי פתח תקוה?

5.1.2015 / 11:58

לוזון הורשע במסגרת הסדר הטיעון בפרשת הסחיטה, ובהתאחדות הבהירו שלא יוכל למלא תפקיד רשמי בקבוצה. המועדון צפוי לפנות לעליון. פרקליטו: "מדובר באיש איכותי. אין קלון במעשיו"

one

מנכ"ל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, הורשע במסגרת הסדר טיעון במסגרת פרשת הסחיטה בה היה מעורב, והרשעה זו עשויה לגרום להפסקת עבודתו במכבי פתח תקוה. בהסדר שהוצג היום (שני) לבית המשפט המחוזי הודה לוזון בהסגת גבול, קשירת קשר לביצוע פשע ושימוש ברכב ללא רשות, ועל פי התקנון של ההתאחדות ההרשעה אינה מאפשרת את המשך עבודתו.

בכתב האישום המקורי הואשם לוזון בעבירות של קשירת קשר לפשע, התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה, גניבת רכב ופריצה לבניין שאינו מקום מגורים במטרה לגנוב. הפרקליטות, מנגד, דרשה להטיל עליו עונש של שישה חודשים עד שנת מאסר, ופיצוי לעד המדינה. גם במקרה שבו יוטלו עליו עבודות שירות, לוזון לא יוכל לשמש באחד מתפקידיו ולכן המוצא היחיד של המועדון יהיה פניה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שספק אם יסכים לאשר לו להיות בעל תפקיד בקבוצה.

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הפרקליטות דרשה להטיל עליו עונש של שישה חודשים עד שנת מאסר. לוזון/קובי אליהו

בפתח תקוה היה מי שהזכיר את הרשעת חיים רמון (ב-2007) ואלי טביב, אולם במקרה של רמון בית הדין העליון אישר לו להיות חלק מהפועל תל אביב, ובמקרה של טביב עדיין לא פורסם גזר הדין, שצפוי גם הוא להוביל את ההתאחדות להודיע לו על הפסקת כהונתו, ועל אפשרות לערער לעליון. תגובת פרקליטיו של לוזון, עו"ד אבי חימי, שמייצג אותו יחד עם עו"ד אלי כהן: "לאחר ההרשעה בכתב האישום המרוכך, אני סבור שצריך לבקש סליחה מאיציק לוזון על החשדות המופרכים שהוטחו בו בחודשים האחרונים. מדובר באיש איכותי וישר דרך שכשל בשל טוב לבו. אין לי ספק שאין קלון במעשיו ושהוא ראוי לשאת בכל תפקיד שיחפוץ. יש לי אמון מלא בבית המשפט ואני מציע להתאזר בסבלנות עד גזר הדין".

במכבי פתח תקוה ממתינים להתפתחויות בנוגע למספר שחקנים. ברשימה של רן בן שמעון מופיעים בין היתר מגן מכבי חיפה אלעד גבאי, קשר קבוצת המילואים של אייאקס אילן בוכרה וחלוץ מכבי נתניה עידן שריקי. בשלב זה, מוחמד כליבאת לא משוחרר ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully