וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר זעם בחדר ההלבשה. שחקנים: "אוסף של בינוניים"

5.1.2015 / 8:06

הנשיא ביקר את השחקנים: "איך יכול להיות שהם שלטו עלינו?", ושוקל את כדאיות עסקת שכטר. בוקולי השתולל: "השופט חלש". ביקורת על אי שיתוף ראיוס, שהמאמן ביקש להשאיר

קובי אליהו

אחרי שנראה היה שתשיג אמש (ראשון) ניצחון ראשון העונה מחוץ לסמי עופר ונתניה, מכבי חיפה הצליחה שוב לאבד נקודות, הפעם אחרי ששמטה יתרון כפול מול הפועל פתח תקוה (2:2). סדרת המשחקים הקרובה, שכוללת את מכבי תל אביב והפועל באר שבע בשלושת המחזורים הקרובים, לא מותירה מקום לאופטימיות, ומי שנראה עצבני מאוד בסיום היה הנשיא יעקב שחר, שזעם בחדר ההלבשה.

"איך יכול להיות שהם שלטו עלינו במחצית השניה?", אמר לסובביו, ושחקנים העידו: "הוא היה נראה עצבני במיוחד, לא ראינו אותו ככה גם בתקופה של סטנוייביץ'". שחר, כמו רבים אחרים במועדון, כעס מאוד על תצוגת השיפוט. גורם במועדון אמר אתמול: "שבוע אחד שבוע הם דופקים אותנו. אבל ברור לכולם שזה לא תירוץ ליכולת". שחקנים סיפרו כי גוסטבו בוקולי השתולל בחדר ההלבשה וצעק: "שופט חלש, כל שבוע אותו סיפור".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
"איך יכול להיות שהם שלטו עלינו במחצית השניה". יעקב שחר/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה, שביקרו את המערך בתקופת סטנוייביץ', התחילו להפנים מאיפה הבעיות החלו, ואמרו: "פשוט בושה איך שנראינו. יש כאן אוסף של שחקנים בינוניים, אם לא נתחזק בעוד שני שחקנים בכירים הקבוצה הזאת תישאר אותו דבר ולא משנה מי יהיה המאמן". ביקורת מסוימת נשמעה גם על ההחלטה שלא לשתף את רובן ראיוס, אותו שחקן שבלבול הבהיר להנהלה שהוא מעוניין להשאיר בקבוצה. ראיוס לא קיבל כל הודעה על עתידו ועדיין מועמד להישאר, למרות שהוא מחזיק בהצעות מיוון וקפריסין למקרה שתתקבל החלטה אחרת. גם טאלב טואטחה, שנראה מדוכדך בסיום, לא שותף. במועדון אישרו אתמול כי בקרוב תוגש הצעה רשמית לעידן ורד. "הוא היחיד שרץ אתמול, נתחיל לדבר בקרוב".

מיצ'ל הפצוע צפה אתמול במשחק אבל ייתכן מאוד שיעזוב. בלבול שוקל להביא שני קשרים, ואם ימצא רק שחקן אחד ייתכן שבסופו של דבר ישאיר את הספרדי בקבוצה, אם כי הסיכויים לכך לא גבוהים כרגע. לאיתי שכטר, שעל ההחלטה לפנות אליו פורסם בוואלה! ספורט, לא הוגשה כל הצעה, אבל לאור העובדה שטוטו תמוז ובן שהר עדיין לא ממהרים לחזור לישראל הוא הופך למועמד המוביל. שחר שוקל את העסקה היטב לאור העלויות שלה, כשבמועדון ינסו לעשות כל מאמץ להביא אותו לארץ.

"אנחנו רוצים את שכטר, אבל יש גם גבול לסכומים", אמרו אתמול במועדון. ההערכה היא שגם נאנט לא תתעורר בעיה, והכל תלוי בשכרו של השחקן אותו רוצה גם מכבי תל אביב. כבר עתה ברור כי המאמן יערוך מספר שינויים לקראת המשחק ביום ראשון. אם יוסי בניון יהיה כשיר, הוא יפתח מול האלופה. אביחי ידין יצטרף מחר לאימונים.

בלבול עצמו שוקל את נושא הצוות המקצועי שלו. אתמול פרסמנו כי חיים סילבס הוא אחד מתוך רשימה של עוזרים פוטנציאלים. המאמן רוצה גם סקאוט או עוזר שיעבוד במקביל בתפקיד הזה. מקורבים למועדון טענו אתמול כי לא מן הנמנע שגם אלון חרזי, במקרה שיפוטר מעכו, יקבל הצעה לחזור.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully