וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לדאלאס על דטרויט, אינדיאנפוליס בשלב הבא

5.1.2015 / 3:30

טוני רומו זרק לטאצ'דאון המנצח שתיים וחצי דקות לסיום והקאובויס חזרו מפיגור 13 נקודות ל-20:24 ביתי על הליונס וייסעו לגרין ביי. הקולטס נעזרו במשחק מצוין של לאק וניצחו 10:26 את סינסינטי

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Daron Cummings, AP
מוכן למפגש מרתק עם פייטון מאנינג? לאק/AP, Daron Cummings

רציתם פייטון מאנינג נגד אנדרו לאק והאקסית מאינדיאנפוליס? קיבלתם. לאחר שבבוקר יום ראשון נקבע שבולטימור תתארח בשלב הבא בפוקסבורו, הושלמה תמונת הגמרים האזוריים ב-AFC, כשהקולטס ניצחו את סינסינטי 10:26 והבטיחו את מקומם בדנבר בשבוע הבא.

במשחק השני של הערב, דאלאס השיגה 20:24 דרמטי על דטרויט. הקאובויס ייסעו לגרין ביי, קרוליינה לסיאטל.

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Patrick Smith, GettyImages
היה קשה ונגמר בחיוך. רומו/GettyImages, Patrick Smith

אינדיאנפוליס - סינסינטי 10:26

אנדרו לאק ידע שאם המחצית הראשונה, שבה שלטו הקולטס שלו ללא עוררין, הסתיימה בתוצאה 10:13 בלבד, הגיע הזמן לעשות מעשה. אז הוא עשה אותו, ועם שחקן שנתלה לו על הצוואר מסר לדונטה מונקריף באנדזון, העלה את הקולטס ל-10:20 ונתן להגנה לעשות את העבודה מול אנדי דלטון והבנגאלס האנמיים.

לאק זרק ל-376 יארד, שלט במשחק ולמרות הספק של טאצ'דאון אחד ומשחק לא מושלם של ההתקפה שלו, הראה שיש לו אפשרות לצאת ממייל היי עם הניצחון. בצד השני, מרווין לואיס הגיע העונה ל-100 ניצחונות כמאמן סינסינטי, אבל בשש הפעמים שהצעיד אותה לפלייאוף לא זכה אפילו לניצחון אחד בינואר. חומר למחשבה.

בפתיחה הבנגאלס דווקא נראו מאיימים, כשלא נבהלו מטאצ'דאון מוקדם של דן הרון והשוו עם ריצה של ג'רמי היל לאנדזון. הקולטס שלטו, אבל תרגמו את השליטה הזו לשני שערי שדה בלבד, שצומקו לאחד לאחר בעיטה של מייק נוג'נט מ-57 יארד - 10:13 בהפסקה. לאחר המחצית המשחק נע בכיוון אחד בלבד, כשהקולטס משתקים את דלטון והתקפתו, שמים, בנוסף לטאצ'דאון, עוד שני שערים מרגליו האמינות של אדם וינאטיירי ומנצחים ללא תנאי.

טי ויי הילטון בלט, בנוסף ללאק, באינדי עם 103 יארד בשש תפיסות והרון היה מצוין עם 141 יארדים כוללים וטאצ'דאון. 155 יארד ב-18 מ-35 לדלטון, ששוב היה חלש מאוד כשזה קובע. 47 יארד להיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דן הרון שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Darron Cummings, AP
סינסינטי רדפה, אבל הרון הדביק אותה/AP, Darron Cummings

דאלאס - דטרויט 20:24

מאז 2009 הקאובויס לא ניצחו במשחק פלייאוף וגם הפעם הם כמעט פישלו בגדול, אבל בסיומו של משחק הפכפך הצליחו המקומיים להשיג את הניצחון הדרמטי ובשבוע הבא הם יגיעו ללמבו פילד, למפגש ראשון מול גרין ביי בפלייאוף מאז 1967. הולך להיות קפוא, וחם.

דטרויט, שחזרה לפלייאוף אחרי שנתיים של הפסקה, תמשיך לחפש את ניצחונה הראשון בפוסטסיזן מאז 1991, זאת למרות שהיא כבר הובילה 0:14 בסיום הרבע הראשון, אחרי שמת'יו סטאפורד פתח עם פצצה של 51 יארד לטאצ'דאון של גולדן טייט והמשיך עם דרייב של 99 יארד שהסתיים בטאצ'דאון של רג'י בוש בגיחה ל-18 יארד.

טרנס וויליאמס החזיר את דאלאס לתמונה עם טאצ'דאון של 76 יארד, 1:37 למחצית, אבל דטרויט עוד הספיקה להוסיף שער שדה. בעיטה מוצלחת שנייה העניקה לה יתרון 7:20 מבטיח ברבע השלישי, כאשר מי שצימק היה דמרקו מארי, שמצא את האנדזון לקראת סיום הרבע. ברבע האחרון, דן ביילי, שקודם לכן החמיץ בעיטה קלה, הצליח להקטין עוד יותר את הפער ואז גם הדרמה הגיעה לשיאה.

2:32 לסיום, רומו מצא באנדזון את טרנס וויליאמס בכדור קשה, אחרי שקודם לכן המיר דאון רביעי ו-6 בהצלחה. דטרויט ניסתה לצאת קדימה, סטאפורד פימבל, אבל מי שהשתלט על הכדור, דמרקוס לורנס, הפיל אותו בעצמו וזה נשאר של דטרויט. לליונס היו שתי דקות והם הגיעו לחצי המגרש של דאלאס, אבל לורנס הפך לגיבור החיובי כאשר בדאון רביעי הוא גרם לפאמבל שגמר את המשחק, כאשר בדטרויט עוד זועמים על כך שלא קיבלו עבירה לפאס אינטרפירנס למרות שהדגל כבר נזרק ואז הורם.

רומו סיים עם 293 יארד וצמד, בלי איבודים. מארי הוגבל יחסית, ל-75 יארד. וויליאמס הוביל עם 92 באוויר. לסטאפורד היו 323 יארד, טאצ'דאון, איבוד ושני פאמבלים. גולדן טייט (89) יארד וקלווין ג'ונסון (85) היו המטרות העיקריות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully