וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש ESPN סטיוארט סקוט הלך לעולמו בגיל 49

4.1.2015 / 16:57

המגיש האהוד, שהצטרף לערוץ ב-1993 והיה אחד מהאחראים הראשיים לרוח הקלילה ברשת, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך בסרטן התוספתן. צפו במגישה ממררת בבכי בשידור

שדר ESPN סטוארט סקוט. Ethan Miller, GettyImages
אחד המגישים המבדרים ביותר. סטוארט סקוט/GettyImages, Ethan Miller

סטיוארט סקוט, מהמגישים הפופולאריים של ESPN, הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 49, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

סקוט טבע ביטויים רבים שהפכו למוכרים במשדרי "ספורטסנטר", כולל "Boo-YA" או "As cool as the other side of the pillow". הוא היה גם מהראשונים שהקנו למילה "ridiculous" הקשר חיובי ובאופן כללי, נחשב לאחד המגישים המבדרים והטובים של הרשת.

סקוט הצטרף לרשת ב-1993 ושידר בערוץ המשני, ESPN2. הוא הגיש תוכניות NBA ו-NFL וקודם במהרה, כשהוא מראיין ספורטאים בכירים כמייקל ג'ורדן וטייגר וודס. לאחר שהפך לדמות קאלט, דמותו זכתה לחיקוי ב"סאטרדיי נייט לייב".

סקוט חלה ב-2007 בסרטן התוספתן ועבר כימותרפיה, אך ב-2013 הודיע כי הסרטן חזר והיום, כאמור, הלך לעולמו בקונטיקט. הוא הותיר אחריו שתי בנות.

כמובן שכוכבי הספורט בארה"ב נפרדים מסקוט, והרשת מלאה בציוצים מרגשים לשדר האהוב. לברון ג'יימס צייץ ש"אני לא מאמין שהלכת, אף אחד לעולם לא יוכל להחליף אותך, ולא רק כשדר, אלא כאדם קר רוח. הדברים שהבאת לתרבות שלנו, את הקוליות לשידור הספורט, תמיד היה כל כך מרענן". טייגר וודס צייץ ש"סטוארט סקוט לא סיקר גיבורים, זה היה הפוך. חושב על חברי ועל בנותיו". לאנס ארמסטרונג צייץ: "אני קרוע לב לשמוע על מותו של חברי, הוא היה לוחם אמיתי בכל מובן המילה, נתגעגע אליך סטו".

צפו בשדרית ESPN ממררת בבכי בשידור

צפו בנאומו המרגש ביולי 2014 בטקס פרסי ה-ESPY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully