וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: כמה מחברי ההנהלה עשויים להתפטר אם אלון חרזי יישאר

נועלת הטבלה בדרך לזעזוע? היו"ר רוני פרטוש ייפגש עם ראש העיר שמעון לנקרי ויציב בפניו אולטימטום: או אנחנו או המאמן. כרגע, הבעיות התקציביות של עכו לא מאפשרות את פיטוריו של חרזי

one
אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בהנהלה דורשים שהוא יילך. חרזי/אדריאן הרבשטיין

הנהלת הפועל עכו תציב היום (ראשון) אולטימטום לראש העיר: או אנחנו או אלון חרזי. בעקבות התבוסה אתמול 4:0 לבית"ר ירושלים והתוצאות הרעות שסיבכו את הקבוצה במקום האחרון, כמעט שאין גורם בעכו שאינו מעוניין לראות את המאמן עוזב את המועדון, אולם הניסיונות האחרונים לגרום לו להתפטר (או לחילופין להיות מפוטר) לא צלחו.

היום אמורה להיות פגישה מכרעת בין היו"ר רוני פרטוש לראש העיר שמעון לנקרי, כשפרטוש יציב לו את האולטימטום מצדו ומצד חברי ההנהלה. כבר בשבוע שעבר ניסו אנשים בקבוצה להעביר מסרים דומים לראש העיר, אך הפעם הם נחרצים יותר. גורמים בעכו מעריכים כי גם הניסיון הנואש הזה של ההנהלה ייכשל וחרזי ימשיך בקבוצה.

המשמעות היא שייתכן שכמה מחברי ההנהלה יתפטרו בימים הקרובים מתפקידם ולא ימשיכו במועדון במתכונת הנוכחית. "לא יכול להיות שההנהלה והשחקנים לא ירצו את המאמן בקבוצה וראש העיר יכפה אותו עלינו בכוח", אמר גורם בקבוצה. בשורה התחתונה, כרגע הבעיות התקציביות של עכו לא מאפשרות לה לפטר את חרזי ולכן נראה כי הקבוצה עומדת לעבור דווקא זעזוע ניהולי ולא מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully