וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלמוג אוחיון עשוי לעבור למכבי פתח תקוה בינואר

הקשר הצעיר שהגיע בקיץ מעירוני קרית אתא ולא זוכה לדקות מעוניין להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון. לאלה גרף מחמאות על השער מול הפועל תל אביב, אוסטווינד: "היינו בשפל והחלטנו שאין מה להפסיד"

one

אלמוג אוחיון, קשרה הצעיר של הפועל חיפה, מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה ועשוי לעבור אליה כבר בחלון ההעברות הקרוב, שייפתח בישראל במהלך השבוע. אוחיון יבקש להיות מושאל מחיפה ובסוף השבוע הוא הבהיר כי הוא מעוניין לעבור לקבוצה שתעניק לו דקות משחק, כאשר למרות הסברה של האדומים כי השחקן ימצא קבוצה מהליגה הלאומית לשם כך, לוואלה! ספורט נודע כי ייתכן שהשחקן יעבור דווקא לקבוצה מהליגה הבכירה וזו אף עשויה לנסות ולרכוש אותו מחיפה.

אוחיון הגיע להפועל חיפה בתחילת העונה מעירוני קרית אתא המשחקת בליגה א', זאת לאחר שבמועדון האמינו כי מדובר בכישרון. הבעלים יואב כץ אף הסכים כחלק מפשרה עם קרית אתא לשלם על כרטיסו, אלא שבפועל אוחיון לא קיבל כלל דקות והוא עשוי למצוא אותן דווקא בקבוצה של רן בן שמעון.

שחקן הפועל תל אביב, מוחמד אבו אל היג'א (אדום), מול שחקן הפועל חיפה, אלמוג אוחיון. ברני ארדוב
לא זכה למספיק הזדמנויות. אוחיון/ברני ארדוב

מי שצפוי להצטרף לחיפה בחזרה הוא החלוץ ז'רקו קוראץ', זאת למרות שהמשא ומתן עמו נמשך זמן רב יותר ממה שתיארו בקבוצה ובקרבת השחקן. יואב כץ מאוד מעוניין לראות את קוראץ' חוזר וכך גם המאמן ראובן עטר, שמשוכנע כי קוראץ' ישדרג משמעותית את הקבוצה שלו. מעבר לחלוץ, בחיפה רוצים לצרף זר נוסף ושחקן ישראלי בעמדות הקישור ההתקפי. למרות התחושה כי ניתן היה לנצח את הפועל תל אביב, בקבוצה יצאו מרוצים מהתיקו 1:1 אתמול (שבת). מהראן לאלה המשיך לקבל מחמאות על יכולתו והוא מצוי בכושר מצוין וכבש ארבעה שערים העונה, שניים מהם בצמד המשחקים האחרונים.

אור אוסטווינד אמר לאחר המשחק: "אנחנו יוצאים עם הראש מורם. הפועל איכותיים מאוד, אבל אנחנו במומנטום חיובי ומרגישים טוב. אני לא חושב שנתנו להם יותר מדי כבוד והתיקו משקף". על השינוי של הקבוצה בשבועות האחרונים אמר אוסטווינד: "היינו כבר בשפל והחלטנו בינינו שנתחיל לעבוד ושאין לנו מה להפסיד. דברים נראים טוב, אבל צריך להמשיך ככה. הליגה הזו משוגעת והכל צפוף. ממקום רביעי ומטה. אנחנו לא רוצים להיות יהירים, אלא להמשיך בעבודה קשה". על היכות האישית שלו אמר הקשר: "אני לא חושב שאני מוביל את הקבוצה. יש פה קבוצה משולבת, שכולם בה משקיעים ועובדים ואז קל לי יותר להתבטא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully