וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "לא כולם מרוצים מהדרך, אבל אנחנו רוצים פלייאוף עליון"

שביעות רצון יחסית בהפועל תל אביב מהתיקו מול הפועל חיפה. ברקוביץ': "אני שמח שיש לנו יו"ר ואני יכול לחזור להתעסק בצד המקצועי". בקבוצה דורשים ממני ויצמן להפקיד מראש את כל שכרו של אלירן עטר

one

בהפועל תל אביב איש לא חלם בתחילת העונה שיגיע היום בו הקבוצה תסתפק בתיקו מול הפועל חיפה החלשה, אולם זו המציאות שהמצב הכלכלי של הקבוצה מכתיבה והאדומים יצאו מרוצים יחסית מה-1:1 שהשיגו אתמול (שבת) בסמי עופר. הלחץ הגדול בקבוצה והתוצאות הלא טובות בתקופה האחרונה הובילו לכך שגם הנקודה הזו מספיקה כדי לתת לצוות המקצועי אוויר לנשימה לשבוע נוסף לפחות.

הקשר הוותיק של הפועל, משה אוחיון, הודה בסיום: "קודם כל, היה חשוב לא להפסיד. אני לא יודע למה הלכנו אחורה אחרי הגול, זה קורה לנו הרבה העונה. היינו צריכים דווקא לדחוף ולנסות להבקיע את השני, אבל זה לא קרה וחבל. משלבים מסוימים במשחק אפשר להיות מרוצים, כמו מההתחלה ומהגול שכבשנו. חבל שלא ידענו לשמור על היתרון הזה. אנחנו מאוד קרובים לתחתית, אבל גם לחלק העליון, כי אם היינו מנצחים, היינו יכולים להיות מקום רביעי. בשבוע שעבר שיחקנו טוב מול קרית שמונה ולא ניצחנו, אתמול שיחקנו פחות טוב והבאנו נקודה".

אוחיון גם התייחס לשאלה האם הקבוצה והסגל הקיים שלה מתאימים לפלייאוף העליון: "ניצחון אחד ואתה בחלק העליון. כמובן שאני לא יכול להגיד שיש לנו את הקבוצה הכי אטרקטיבית, אבל יש לנו שחקנים טובים. למעט קרית שמונה, באר שבע ומכבי תל אביב, כל הקבוצות שוות ברמתן. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ויש לכך סימפטומים. נכון שלא כולם מרוצים מהדרך, אבל אנחנו כמובן רוצים להיות בחלק העליון. אני מקווה שנעשה את זה".

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
לא יהיה פשוט להביא אותו להפועל תל אביב. עטר/GettyImages

הבשורה הטובה יותר לקבוצה הגיעה הפעם דווקא מכיוון ההנהלה. נראה כי היו"ר החדש בארי בן זאב והמנהל המקצועי איל ברקוביץ' רואים עין בעין בנושא אלירן עטר. שניהם, יחד עם מחזיק זכויות הניהול חיים רמון, חוששים משחזור מקרה הבאתו לקבוצה של איתי שכטר ורוצים להבטיח כי אם עטר, זה לא יהיה בעתיד על חשבון הקופה הריקה של המועדון. כאשר שכטר חזר להפועל בקיץ לפני שנה וחצי, הבטיחו אנשי עסקים כי יממנו את שכרו. עידו חג'ג' הפקיד ערבויות לשכרו בבקרה התקציבית ואז נראה כי עלותו לא תיפול על המועדון, אלא שבפועל שכרו שולם על ידי המועדון, מה שגרם להגדלת הגרעון בתקציב. כרגע, גם ברקוביץ' וגם בן זאב דורשים שאם השחקן יגיע במימון חיצוני, כמו שהובטח על ידי איש העסקים מני ויצמן, כל חוזהו, לאורך כל השנים הבאות, יופקד בבנק עוד לפני שיצטרף. המשמעות היא שויצמן ואיש העסקים יגאל אהובי, אשר יממנו את העסקה אם תתרחש, ייאלצו להפקיד כשני מיליון דולר מראש.

בהפועל חששו כי ברקוביץ' ייפגע מהגעתו של היו"ר החדש, בשל הקיצוץ בסמכויותיו, אלא שהשניים נפגשו ושוחחו והמנהל המקצועי בירך את בן זאב על הכניסה לתפקיד. אתמול, לאחר המשחק, התייחס ברקוביץ' לנושא: "הגעתי להפועל תל אביב כדי להיות המנהל המקצועי שלה ולא כדי התעסק בדברים אחרים. אני שמח שיש לנו יו"ר ואני יכול לחזור להתעסק רק בעניין המקצועי".

הקפטן שי אבוטבול לא היה בסגל אתמול בגלל וירוס והוא צפוי לחזור מול בני סכנין במחזור הבא. לעומתו, ליאור לוי, שמתח אתמול את שריר הירך האחורי, נמצא בספק למשחק. לוי סובל מזה תקופה ממושכת משריר הירך האחורי ולא ברור אם בקבוצה ירצו לסכנו מול סכנין, זאת למרות שעל פי הערכות ראשוניות שנעשו לאחר המשחק, לא נראה כי מדובר במתיחה חזקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully