וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מתעקשים: נדבר על אליפות רק בפלייאוף העליון

4.1.2015 / 7:00

עוד שבת שגרתית בקרית שמונה: יכולת לא סוחפת, עוד ניצחון, שוב מקום ראשון, שוב נמנעים מהצהרות. בניגוד להבטחה, שרצקי עשוי לערוך שינויים בסגל. קהת: "יש פה שחקנים מצוינים שמוכיחים את עצמם כל שבוע"

one

בעירוני קרית שמונה ממשיכים בשגרה: הקבוצה ממשיכה לאגור נקודות, גם כשהיא לא מציגה כדורגל סוחף ומלהיב, וממשיכה לשמור על הפסגה. אתמול (ראשון) קרית שמונה גברה 1:3 על מכבי נתניה, ואחרי כמה משחקים ביכולת מקרטעת, הפעם בקבוצה דווקא היו מרוצים מהיכולת והתחושה היא שהקבוצה השתפרה.

רועי קהת, עירוני קרית שמונה. ג'יני
"לקראת סוף העונה, במחזורים האחרונים, אם ניאבק ונהיה בשלושת המקומות הראשונים, נוכל לדבר על אליפות". קהת/ג'יני

נתניה עוד הוליכה 0:1 אחרי 7 דקות, ובכל זאת קרית שמונה הצליחה שוב לחזור מפיגור ולצאת עם שלוש הנקודות, כשאחרי 16 מחזורים היא עדיין בלתי מנוצחת וניצבת בטוחה במקום הראשון. למרות הנתון המרשים הזה, ולמרות הפער (הזמני?) של חמש נקודות מהמקום השני, בקרית שמונה מסרבים לצאת בהצהרות על אליפות. בקבוצה משוכנעים שהדרך הנכונה היא להמשיך בדרך הנוכחית ולדבר על אליפות רק לקראת הפלייאוף העליון.

כמו כן, בשבוע שעבר הוציאו בקרית שמונה הודעה רשמית לפיה הקבוצה לא מתכננת לשנות את הסגל הנוכחי עד סוף העונה, ושאף שחקן לא ישוחרר או יגיע לקבוצה, אלא שבמועדון מעריכים שבסופו של דבר הבעלים איזי שרצקי עשוי להחליט דווקא כן לחזק את הקבוצה בשחקן, וגם בגזרת העוזבים אם יגיע שחקן שיבקש לעזוב, ייתכן ובקבוצה יאשרו לו זאת.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הוא רעב. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

דויד מנגה ורועי קהת זכו למחמאות על יכולתם, כאשר ניכר היה שקהת, שהיה בתקופה לא טובה, היה חסר מאוד לקבוצה. "הייתי בתקופה פחות טובה ולא הבקעתי שישה משחקים", אמר קהת, "שמחתי שחזרתי להבקיע ואני שמח שאני חוזר לכושר הטוב". קהת גם התייחס לטעות השיפוט שהעניקה פנדל לקרית שמונה: "אנחנו לא מתעסקים בשופטים אלא בעבודה במשחק".

על השאלה אם קרית שמונה רצה לאליפות אמר הקשר הצעיר: "לקראת סוף העונה, במחזורים האחרונים, אם ניאבק ונהיה בשלושת המקומות הראשונים, נוכל לדבר על אליפות. זה שלא הפסדנו זה מאוד יפה ואנחנו באים כל שבוע לעבוד, ואני שמח שזה ככה. נמשיך להשתדל כדי לא להפסיד. יש פה מועדון, החל מהבעלים, עד הצוות המקצועי והשחקנים שכולם מצוינים. אם זה מספיק לאליפות? לא אני צריך להתעסק בזה. יש שחקנים מצוינים שמוכיחים את עצמם כל שבוע".

במועדון היו מרוצים מאוד גם מההעפלה של קבוצת הנוער שלב הבא בגביע אחרי ניצחון 0:5 על מכבי באר שבע ללא הזר אזקצ'ו הוגו. כמו כן, המגן חן דילמוני צפוי ולנסות לחזור לאימונים עם הקבוצה השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully