וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אני בטוח ביכולות שלי להביא את הקבוצה ליעדים"

3.1.2015 / 21:36

בית"ר ירושלים חגגה על הראש של עכו, המאמן מרוצה: "זה ניצחון חשוב, יש לנו מומנטום חיובי". אלון חרזי לא מתכוון להתפטר: "אם לא הייתה לי אמונה, הייתי הולך. הקבוצה יצאה ממצבים חשוכים יותר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחק חד צדדי נערך הערב (שבת) באצטדיון טדי. בית"ר ירושלים, שהגיע נמרצת אחרי הניצחון הגדול במחזור הקודם בחוץ על מכבי חיפה, המשיכה במומנטום שלה ודרסה 0:4 את נועלת הטבלה החלשה, הפועל עכו. תומר סוויסה (6) ואיציק כהן (23) ניצלו טעויות בהגנה וכבשו במהרה, עומר אצילי (61) הוסיף שער נהדר ושלומי אזולאי (69) חתם בשער עם הבטן.

המאמן המנצח מנחם קורצקי אמר: "הניצחון השני חשוב מאוד, זה מומנטום חיובי. אני שמח שפתחנו חזק, דיברנו על זה כל השבוע. ידענו שעכו יכולים לחזור גם משני שערים וטוב שגמרנו את המשחק במחצית השנייה. מגיע לשחקנים, הם עשו עבודה גדולה. אני בטוח ביכולות שלי להביא את הקבוצה ליעדים שהצבנו לעצמנו. אנחנו רוצים להתייצב במקום הרביעי-חמישי ולהגיע לפלייאוף, לברוח מהתחתית. אני שמח בשביל איציק כהן ותומר סוויסה, היו לי איתם הרבה שיחות והם מוכיחים כל שבוע שכשהם משחקים בעמדות שלהם הם מבקיעים. הקבוצה צריכה להתחזק בינואר כדי להגיע ליעדים שלה".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פתאום שמח בבית"ר. קורצקי/קובי אליהו

תומר סוויסה, שכבש מול מכבי חיפה ושוב מצא את הרשת, הוסיף: "היו דיבורים, אבל לא מהצד שלי. רציתי תמיד להישאר בבית"ר, כיף לי פה. אני שמח שאני מקבל דקות ומוכיח את עצמי, אני רוצה להמשיך לעזור לקבוצה. חשוב לי הדקות האלה, ככה אני יכול להיכנס לעניינים. אם אני אבקיע כל שבוע, לא משנה מי יבוא אני אמשיך לשחק. צריך לעבוד קשה ולשפר את עצמי כל שבוע. זו פעם ראשונה שאנחנו משיגים שני ניצחונות רצופים ואנחנו רוצים להתקדם משבוע לשבוע. בסוף נראה מה קורה".

אלון חרזי, שקבוצתו השיגה רק נקודה בחמשת המחזורים האחרונים, לא מתכוון להתפטר: "דברים לא הולכים טוב בכלל. לצערי אנחנו ממינימום מצבים מקבלים מקסימום שערים. להתחיל אחרי 20 דקות מ-2:0 זה גדול מדי בשביל עכו, אבל הקבוצה הזו יצאה ממצבים חשוכים יותר ואני מאמין שביחד נרים את הקבוצה מאיפה שהיא נמצאת ונלך קדימה. השחקנים נותנים הכול, אין לי ספק. זה לא מתבטא במגרש כמו שצריך, אבל השחקנים מספיק טובים כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ. אני לא מהטיפוסים שנשברים. כולי אמונה ואם לא הייתה לי אותה, הייתי הולך. אני מאמין בסגל הזה ובטוח שגם נמצא את האפשרויות שלנו כדי להתחזק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי נהנה מכל רגע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully