וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כשנרגיש שאפשר לקחת אליפות, נצא בהצהרות"

3.1.2015 / 21:06

מאמן קרית שמונה מרוצה אחרי עוד ניצחון ומחכה למשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע: "תיקו זו התוצאה הכי טובה שם". יוסי מזרחי זעם: "אילולא החלטת השופט, אני בטוח שלא היינו מפסידים"

עירוני קרית שמונה לא מורידה את הרגל מהגז. מוליכת הטבלה חזרה הערב (שבת) מפיגור וניצחה 1:3 בבית את מכבי נתניה, כדי לפתוח פער של חמש נקודות לפני המפגש בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ביום שני. ירין חסן העלה את נתניה ליתרון בדקה השביעית, אבל המארחת קיבלה פנדל שלא היה ולא נברא, רועי קהת השווה ממנו (32), דויד מנגה הפך (33) וקהת השלים צמד עם נגיחה מצוינת (88). יוסי מזרחי ושחקניו המשיכו לבוא בטענות גם בסיום לשופט זיו אדלר, אך צריכים להיות מתוסכלים גם מהיכולת החלשה בהגנה.

שחקני עירוני קרית שמונה, וובה בראון, דויד מנגה, אופיר מזרחי. סוכנות ג'יני
לא מביטים לאחור. שחקני קרית שמונה/סוכנות ג'יני

המאמן ברק בכר: "כשאני ארגיש שאנחנו באמת יכולים לקחת אליפות, נצא בהצהרות. כרגע אנחנו במקום הראשון וזה לא מובן מאליו. בואו נחכה עוד קצת. אנחנו קבוצה מצוינת, שחזרה מפיגור במגרש בוצי ולא פשוט. יש לנו קבוצה מאוד חזקה שאפשר ללכת איתה עד הסוף".

בכר הוסיף: "כרגע זה הסגל שירוץ עד הסוף - אולי יהיה שינוי אחד. אני מאוד מאמין בו, יש פצועים שעוד צריכים לחזור ויש עם מי לצאת למלחמה. המשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע? כל תוצאה טובה לנו, לא יודע מה להגיד לפני המשחק. אולי תיקו זו התוצאה הכי טובה".

כובש הצמד רועי קהת: "היה לי משחק בסדר, אבל יש הרבה מה לשפר. אני מקווה שגם בלי הגולים אני אשתפר. גם כשאנחנו בפיגור אנחנו ממשיכים לשחק את המשחק שלנו והיום חזרנו מפיגור. אני מקווה שהתוצאות ימשיכו להיות טובות. המשחק בבלומפילד לא מעניין, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, עם מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. סוכנות ג'יני
אחד יצא מרוצה מאוד, השני הרבה פחות. ברק בכר עם יוסי מזרחי/סוכנות ג'יני

יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה, לא הסתיר את כעסו על השיפוט: "זה משחק שלא היה מגיע לנו להפסיד. אילולא החלטת השופט, אני בטוח שלא היינו מפסידים. המצב המנטלי שבו נמצאת מכבי נתניה הוא לא קל מחוץ למגרש, אז כשבא שופט עם החלטה כזו ברור שסף השבירה נמוך. בדקה אחת התפרקנו וזה חבל מאוד".

מזרחי הוסיף על עתידה הלא ברור של הקבוצה: "נסתדר עם מה שיש ונקווה שיהיה בסדר. כולם יודעים מה המצב הכלכלי. נשחרר כמה שחקנים, היום שיחקו כמה שכבר לא היו בסגל. נמאס לי לדבר על היום-יום שלנו. אין ודאות לעתיד, אבל אני מצדיע לשחקנים. הם באו לפה ושכחו מהכול מול הקבוצה במקום הראשון. חבל שלא הבאנו נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully