וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת שוקלת להחתים את שחקן קבוצת המילואים של אייאקס

3.1.2015 / 20:47

אילן בוקרה בן ה-21 נחת בסוף השבוע להתרשמות והחלטה לגביו תתקבל עד יום רביעי. שיחק במחלקת הנוער של פ.ס.ז'. בן שמעון אחרי רעננה: "רציתי לנצח אבל היו חסרים לנו כמה סנטימטרים"

one

מכבי פתח תקוה שוקלת להחתים את הקשר היהודי-צרפתי אילן בוקרה. השחקן, ששיחק בעבר בקבוצת המילואים של אייאקס אמסטרדם וגדל בנוער של פריס סן ז'רמן, נחת בישראל בסוף השבוע וייבחן בקבוצה עד יום רביעי, אז תתקבל החלטה סופית לגביו. בוקרה, יליד צרפת, זוהה כבר בגיל 13 על ידי סקאוטים של פריס סן ז'רמן. הוא שיחק שם במחלקת הנוער עד 2012, ומשם עבר לאייאקס. בעונה שעברה רשם שני משחקים באוויאן הצרפתית מהליגה הבכירה ומשם חזר בתחילת העונה הנוכחית לקבוצת המילואים של אייאקס, שם רשם ארבע הופעות בליגה השניה בהולנד.

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, אמר אחרי התיקו המאופס הערב נגד הפועל רעננה: "אני יודע איך 0:0 נראה, אבל ניסינו לשחק כדורגל במשך 90 דקות. הייתה לנו מטרה לעצור את הרצף של המשחקים הפחות טובים והיום שילבנו חבר'ה צעירים ומוכשרים שעשו הכול כדי לעזור לקבוצה לנצח. רציתי מאוד לנצח אבל היו חסרים לנו כמה סנטימטרים, ממשיכים הלאה. החילוף של בן בן יאיר? זה היה משיקולים מקצועיים בלבד. זו זכותו של הקהל לקלל ויש לנו קהל מצוין".

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. מגד גוזני
מצאו חיזוק? בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully