וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "מי שרוצה את עטר בהפועל ת"א, שיפקיד כסף בבנק"

המנהל המקצועי אחרי ה-1:1 נגד הפועל חיפה: "מאוד רוצה את אלירן עטר, אבל אין תקציב לזה". ורמוט: "כל פעם אנחנו עולים ליתרון ויורדים אחורה". ראובן עטר: "מצאתי את השיטה הנכונה"

one
אצטדיון הכדורגל בחיפה במשחק בין הפועל חיפה לבין הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כולם הסכימו שהתוצאה משקפת. הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב/ברני ארדוב

גם בהפועל חיפה וגם הפועל תל אביב הודו הערב (שבת) שה-1:1 ביניהן היא תוצאה שמשקפת את מה שהתרחש על הדשא באצטדיון העירוני בחיפה. שלומי אזולאי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-49, מהראן לאלה איזן בדקה ה-59 ובסיום נקודה לכל צד.

אחרי המשחק, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', התייחס לאפשרות שאלירן עטר יגיע והזכיר פעם נוספת את המצב הכספי הקשה של המועדון: "יש כל הזמן שמועות סביב המועדון. אלירן עטר, טוטו תמוז, מסי, רונאלדו. ברור שאני רוצה את כל השחקנים האלה. אני רוצה מאוד שאלירן עטר יגיע אבל אין לנו את התקציב לזה. אם יש מישהו, גורם חיצוני, שרוצה להביא את כל הכסף לחוזה של אלירן עטר, שיפקיד שני מיליון דולר בבנק ולא ישים ערבויות - אז באהבה, נקבל את זה, מחר עטר יהיה בהפועל. אבל מהתקציב שלנו אנחנו לא חורגים".

ברקוביץ' הוסיף: "יש שני אנשים במועדון: חיים רמון הבעלים, אני המנהל המקצועי, אז תפסיקו להתייחס לכל גורם. כל יום אני קורא על גורמים כאלה וגורמים כאלה. יש אותי, את חיים ואת אסי שהוא המאמן, איתם אני מדבר וזהו. אני מעודכן בהכול. כרגע אנחנו לא עושים שום רכש, זאת הקבוצה עד סוף השנה. הפועל צריכה לשרוד את העונה. לא היה הרבה כסף, הבאנו את השחקנים שיכולנו, עשינו טרייד עם מכבי חיפה - ללא הטרייד הזה לא יכולנו להביא שחקנים. כרגע אנחנו לא בתקופה טובה, בתחילחת העונה היה הרבה יותר טוב. המטרה של הפועל היא פליאוף עליון".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בונה על החזרה בלומפילד. דומב/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב, אמר בסיום: "לא היינו מספיק טובים. אני קצת מאוכזב כי הובלנו והיינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה גם ביכולת לא טובה. מהמקום הרביעי ומטה הכול צמוד. יש שוויון בין הקבוצות, ובגלל זה יש צפיפות. בשבוע הבא נחזור סופסוף לבלומפילד שזה מאוד משמעותי".

דומב התייחס לפרסומים על כך שמעמדו מעורער: "אני לא מהיום בהפועל תל אביב. בקבוצה כזו אתה מנצח 10 משחקים, אבל אחרי הפסד אחד רוצים את הראש שלך. זו העבודה של התקשורת, אני מתעסק בעבודה שלי".

גילי ורמוט, שבישל את השער של הפועל תל אביב, סיכם: "לא הגיע לנו יותר מתיקו. גם הפועל חיפה לא היו גדולים, אבל שוב שמנו גול וחיכינו שייגמר המשחק, שוב פעם חזרנו אחורה. בכל משחק אנחנו יוזמים, באים לנצח, מבקיעים וחוזרים אחורה. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אנחנו צריכים ללמוד להגדיל את התוצאה כי 0:1 לא מספיק".

ורמוט התייחס גם לכך שהקבוצה צברה ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים: "אחרי הניצחון על באר שבע הייתה לנו שרשרת הפסדים. אבל למשחק היום הגענו כשאנחנו נקודה מהמקום הרביעי, ואם נסיים במקום הזה זו תהיה הצלחה גדולה. אז הכול פתוח".

לשאלה בנוגע לעתידו, הקשר השיב: "אני בהפועל תל אביב לפחות עד סוף העונה וכבר אמרתי את זה. כל הפרסומים שהיו בנושא הזה הם לא באחריותי".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט, מול שחקן הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס. ברני ארדוב
"לא הגיע לנו יותר מתיקו". ורמוט/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר: "היה לנו עוד איזה מצב או שניים עם הראש אבל אני חושב שהתוצאה משקפת את מה שהיה במשחק. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה עם רצף הפסדים וזה בסדר. אנחנו בקו התקדמות מסויים ונמשיך הלאה".

על התקופה הטובה של הקבוצה, שעלתה לאחרונה מעל הקו האדום: "הקבוצה הפכה להיות מאוזנת. עשיתי הרבה ניסויים עד שמצאתי את השיטה הנכונה. הקבוצה עכשיו מאוזנת ואני מאוד מרוצה. קוראץ'? אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן חוץ ממנו בחלק הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully