וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של אלישע לוי: מליקסון לא כשיר למשחק מלא

3.1.2015 / 18:19

באר שבע עורכת הכנות אחרונות למשחק הגדול מול מכבי תל אביב: המאמן מתלבט האם לפתוח עם הקשר, שערך אימון מלא ראשון אבל לא כשיר לגמרי, או עם נאסר. נמשכים המגעים עם אלירן עטר

one

קשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון, ערך היום (שבת) אימון מלא ראשון השבוע ויהיה כשיר להתמודדות מחרתיים מול מכבי תל אביב, אלא שלמאמן אלישע לוי יש התלבטות לגביו. הסיבה: מליקסון לא כשיר ל-90 דקות בכל מקרה, והמאמן מתלבט האם לפתוח איתו ולשלב את סיראז' נאסר בהמשך, או להפך. החזרה של מליקסון לסגל חשובה מאוד ללוי, שיחסר במשחק הזה שלושה שחקנים חשובים – דובב גבאי שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי ויחזור עוד כשלושה שבועות, וג'ון אוגו ורועי גורדנה שמורחקים. לוי מתכנן לפתוח עם גל אראל לצד אובידיו הובאן.

עד מחר בשעה 12:00 בצהריים, מעט אחרי מסיבת העיתונאים הרשמית שתקיים הקבוצה לקראת המשחק, יוכלו 1,700 אוהדי הקבוצה שזכו בהגרלה לממש את זכאותם ולרכוש כרטיס למשחק בבלומפילד. במועדון הבהירו כי לאחר מכן לא יוכלו לרכוש כרטיסים והזכות תועבר לאוהדים אחרים. לאחר המשחק צפוי אלישע לוי להגביר את ההכנות לקראת מועד ההעברות בינואר. המגעים עם אלירן עטר נמשכים.

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, השתתפה באזכרה במלאות שלושים יום לפטירתו של רס"ב יניב אסרף ז"ל, אוהד הקבוצה ושוטר סיירת האופנועים של אגף התנועה במשטרת ישראל, שנהרג בתאונת דרכים.

אוהדי הקבוצה זועמים על ההחלטה של מנהלת הליגה לקיים את המשחק במחזור הבא מול הפועל רעננה בצהריי שבת (15:00), ולא במוצאי שבת (18:30). "במנהלת יודעים כמה אוהדים שומרי מסורת יש לנו", אמרו במועדון. "ראוי שילחצו על זכיין השידור, שהוא זה שאמון על ההחלטה, לשנות את שעת המשחק".

מאור מליקסון הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
יחזור ישר להרכב? מאור מליקסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully