וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ליביון בל לא ישחק עם פיטסבורג מול בולטימור

2.1.2015 / 20:15

הרץ האחורי הפצוע הוכרז כלא כשיר להתמודדות והסטילרס ייאלצו להסתדר בלעדיו ועם בן טייט, שהוחתם השבוע. ג'יי ג'יי וואט ורוב גרונקובסקי הובילו את הנבחרים לאול-פרו

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
פיטסבורג תצטרך להסתדר בלעדיו. בל/AP, Gene J. Puskar

פיטסבורג מתכוננת למשחק הגדול שלה מול בולטימור בשלב הווילד קארד, בלילה שבין שבת לראשון (3:15), אבל הערב (שישי) היא גילתה סופית שתיאלץ לעלות להתמודדות ללא הרץ הכוכב שלה, ליביון בל.

בל נפצע במחזור הסיום של העונה לאחר תיקול קשוח מצדו של רג'י נלסון מסינסינטי, עליה גברה פיטסבורג בדרך לזכייה דרמטית באליפות ה-AFC צפון והמקום השלישי בחטיבה. בל סובל מפגיעה בברך ימין ולמזלו, אין לו פגיעה ברצועות, כך שאם פיטסבורג תעבור שלב, הוא צפוי להיות כשיר.

הרץ, שרשם העונה מספרים נהדרים עם 1,361 יארד על הקרקע ו-854 באוויר, ניסה להיות כשיר לקראת משחק הפלייאוף הראשון שלו, אולם בסופו של דבר הוחלט כי הוא לא יכול לשחק. בינתיים, הסטילרס כבר החתימו השבוע את בן טייט, ששוחרר העונה גם מיוסטון וגם מקליבלנד.

* הליגה פרסמה הערב את הבחירות לאול-פרו. ג'יי ג'יי וואט ורוב גרונקובסקי זכו בכל 50 הקולות האפשריים ונכנסו לנבחרת המצטיינים של העונה. וואט עשה הישג יוצא דופן, לאחר שזכה ל-45 קולות בתור אנד הגנתי ולעוד חמישה קולות בתור תאקל הגנתי, כך שהוא נכנס למעשה גם לקבוצה הראשונה של האול-פרו וגם לשנייה, בתפקיד משני.

דאלאס מובילה את רשימת הנבחרים עם ארבעה שמות, כולל כמובן דמרקו מארי ודז בריאנט. לקאובויס יש גם את הרוקי היחיד שנבחר, הגארד הנהדר זאק מרטין. לסיאטל ופיטסבורג יש שלושה שחקנים שנבחרו, כאשר ל-AFC יש בסך הכול 16 ול-NFC יש 11.

  • עוד באותו נושא:
  • ליביון בל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully