וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין מתוסכל: "הוא לא מרוצה מהסיטואציה בירושלים"

2.1.2015 / 10:52

קפטן הפועל ירושלים מאוכזב ממעמדו: "אם היה יודע שזה יהיה המצב, לא היה חותם על חוזה ארוך כל כך". גורם בקבוצה: "דונטה סמית' עושה מה שהוא רוצה". יניב גרין על הפציעה: "הייתי בהלם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: יניב גרין מדבר על הפציעה

הפועל ירושלים ספגה בתחילת השבוע את הפסדה הרביעי ברציפות בליגת העל ונראית במשבר מתמשך. ירושלים רחוקה מלהרשים ונראה כי הבעיות המקצועיות בקבוצה ומצבה העגום של הקבוצה קשורות קשר הדוק לבעיות המנטליות והחברתיות.

לוואלה! ספורט נודע כי הקפטן יותם הלפרין לא מרוצה חברתית ומקצועית מהמצב בו הוא נתון בהפועל ירושלים. על פי גורמים המעורים בנושא, "יותם מאוד לא מרוצה מהסיטואציה ואף התבטא בפני מקורבים בשיחות פנימיות שאם היה יודע שזה יהיה המצב לא בטוח שהיה בוחר לחתום בקבוצה לזמן ארוך כל כך. יותם גם לא מרגיש שיש לו גיבוי חזק בתוך הקבוצה".

נראה כי הכימיה עם המאמן דני פרנקו רחוקה מלהיות אידיאלית: "הוא לא מבין את התנודות בדקות שהוא מקבל", מסביר הגורם. יש לציין כי תחושותיו של יותם הלפרין היו קיימות לפני השיחות עם גל מקל, שמן הסתם גרמו למצב להפוך לאמוציונלי מבחינתו עוד יותר.

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין (למעלה). ברני ארדוב
מאוכזב. הלפרין/ברני ארדוב

בנוסף, הלפרין רחוק מלהיות שבע רצון מהמצב החברתי בקבוצה. התחושות גוברות גם לאור ההתנהגות של דונטה סמית': "דונטה מעיר לשחקנים על ומחוץ למגרש ועושה כל מה שהוא רוצה, אם זה לאחר, להעיר לאחרים בזלזול , וכל זה ללא הצבת גבולות מהמאמן דני פרנקו", כך על פי גורם בקבוצה. עוד מעידים בקבוצה כי הלפרין שוחח על המצב מספר אנשים בקבוצה, עוזרי המאמן ביניהם.

בקבוצה שוררת אווירה עכורה וישנם קרעים חברתיים בקבוצה, זאת למרות שיחות רבות - אישיות וקבוצתיות - שנערכו בשבועות האחרונים. גורם בקבוצה אף העיד על מחנאות בקבוצה ועל יחסים קרירים בחדר ההלבשה, כשהישראלים והזרים מפולגים ביניהם.

בקבוצה מנסים לפתור את המצב, ולאחרונה נערכה ארוחת ערב בה נפגשו יותם הלפרין ודונטה סמית' ושוחחו ביניהם במטרה למצוא פתרונות.

תגובת הפועל ירושלים תובא לכשתתקבל.

פורוורד הפועל ירושלים דונטה סמית' (ימין). ברני ארדוב
"עושה מה שהוא רוצה". סמית'/ברני ארדוב

יניב גרין: "הייתי בהלם, חשבתי שזו הפעם האחרונה במגרשים"

בתוך כך, התייחס היום (שישי) סנטר הפועל ירושלים יניב גרין לפציעה הקשה שספג בברכו מול הפועל חולון במהלך השבוע, שבעקבותיה ייעדר בחודשים הקרובים. אמש גרין נותח בהצלחה והתברר כי הוא סובל משבר בלבד, וכי הפציעה פחות חמורה מכפי שחשבו מלכתחילה.

"עברתי אולי את התקופה הכי קשה שהייתה לי בקריירה. פציעה כזאת עוד לא חוויתי בקריירה, הייתי בהלם ובסערת רגשות, הייתה גם חוסר ידיעה לפני הניתוח מה ימצאו בפנים, וזה הזמן גם להודות למי שטיפל בי. הם עשו עבודה מצוינת מהרגע שהגעתי לפה. ראו שמדובר בסך הכל בשבר ושאין שום חבלות, הרצועות והסחוסים תקינים. זה היה ניתוח כדי לקבע את הכל בחזרה. כשהתעוררתי מהניתוח השאלה הראשונה ששאלתי היא מה מצאו. קיבלתי חדשות טובות, שמדובר בפציעה קלה הרבה יותר ממה שחשבנו. אני יהיה מגובס במשך שבועיים, ואחר כך אתחיל שיקום".

על רגע הפציעה סיפר: "ידעתי מאותו רגע שנפלתי שמשהו קרה. כשנפלתי ראיתי שהברך שלי שינתה צורה. ניסיתי להחזיר את הכול למקום באותו רגע, וראיתי שזה לא עובד. חשבתי שאולי זו הפעם האחרונה שאני דורך על הפרקט, חשבתי מה קרה לי. אני שמח שבסופו של דבר אני מתחיל תהליך שיקום שאמור להסתיים תוך ארבעה חודשים. עם הרבה מזל, אולי אחזור אפילו עוד העונה. היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. אני לא מרים ידיים, ורוצה לחזור כמה שיותר מהר".

לגבי מצבה העגום של ירושלים: "אנחנו בתקופה פחות טובה. חסרים לנו כמה שחקנים, אבל יש לנו סגל עמוק ואני מאמין שנחזור למסלול ונתמודד על כל התארים".

יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
רגעים של חרדה. גרין/יוסי ציפקיס
יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
יניב גרין שחקן הפועל ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully