וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השיפור הדרמטי: נייט לינהארט לא יירשם למשחק מול אילת

2.1.2015 / 10:25

על אף 18 הנקודות שניפק מול פנאתינייקוס, במכבי תל אביב החליטו לא לרשום את הפורוורד למשחק הביתי (ש', 19:35, ערוץ 1). גודס: "רוצים להכניס את ג'ו אלכסנדר לעניינים". דווין סמית' בספק

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ההצגה של נייט לינהארט ביוון מול פנאתינייקוס

לאחר שספגה הפסד לפנאתינייקוס במחזור הפתיחה של הטופ 16 ביורוליג, במכבי תל אביב רוצים לשוב למסלול הניצחונות מחר (שבת) במשחק הביתי מול הפועל אילת. דווין סמית', שנקע את הקרסול, לא התאמן אתמול. בקבוצה לא רוצים להחמיר את פציעתו והוא נמצא בספק למשחק. "יש לו כאבים ואני מקווה מאוד שזה ייפתר כמה שיותר מהר כי אנחנו צריכים אותו. אני לא יודע עדיין אם הוא יוכל לשחק מול אילת, נראה איך הוא ירגיש", הסביר המאמן גיא גודס.

למרות היכולת הטובה שהציג נייט לינהארט ביוון, הצוות המקצועי ממשיך לא לרשום אותו לליגה. אם לינהארט, שעוד לא נרשם לאף משחק העונה בליגת העל, יירשם לאחד המשחקים, מכבי תל אביב לא תוכל לשתף בזירה המקומית זר נוסף, אם וכאשר יוחתם אחד כזה בהמשך. גודס אמר על כך: "רשמנו את ג'ו אלכסנדר למשחק בליגה, אז נחכה עם נייט. עם זאת, אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד. העדפנו לרשום את ג'ו כי בעמדת הגבוהים אנחנו צריכים כרגע לתת לשחקנים מסוימים מנוחה. נייט ימשיך לשחק כמו שהוא עשה ביורוליג. נייט עשה עבודה פנטסטית מול פנאתייניקוס, ולקח את הצ'אנס שהיה לו בשתי ידיים. כשאתה עושה דברים טובים אתה מקבל קרדיט בהמשך. הוא עובד מאוד קשה והוא די מוכן עכשיו לקבל יותר דקות".

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא מספיק משכנע. לינהארט/קובי אליהו

לגבי הרכש החדש ג'ו אלכסנדר אמר גודס: "הוא נרשם בליגה ואנחנו נקבל החלטה אם ישחק מחר, כי חשוב לנו להכניס מישהו לעניינים תוך כדי תנועה וגם הוא עדיין לא מכיר את כל התרגילים. היום הוא עשה אימון מלא. לאט לאט הוא נכנס לעניינים, אבל צריך זמן וסבלנות".

המאמן התייחס להפסד ביום שלישי לפנאתינייקוס: "לא התאוששנו עדיין, המשחק היה בידיים שלנו. יש משחקים במהלך עונה שאתה צריך לדעת לקחת אותם ולא עשינו את זה. נפלנו על דברים מאוד קטנים, אם זה איבודי כדור, ריבאונד ועונשין. דברים קטנים הכריעו את המשחק. זה משהו שחזר על עצמו גם בדרבי, בו הובלנו רוב המשחק וגם הרבע הרביעי הסתיים בתוצאה זהה, 12:24".

בתוך כך, שחקן האימונים של מכבי ג'וזף פורטה יועבר זמנית לקבוצת הבת עירוני רמת גן, זאת בשל פציעתו של קוואמה וון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully