וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: מחפשים את השקט

ארסו ואצילי התנצלו והוחזרו לסגל, אך בקבוצה יקיימו שיחה עם השחקנים בעקבות סדרת תקריות בין בוגרים לצעירים. מנגד, חרזי מחפש ניצחון שירגיע את הרוחות (שבת, 19:30, ספורט1)

מחזור 16מחצית03/01/2015
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל עכו
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 18. בית"ר ירושלים מובילה 4:8 בניצחונות ועוד שישה משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשבית"ר מארחת זה 2:6 לטובתה בניצחונות ועוד שני משחקים שנגמרו בתיקו.

      * בית"ר לקחה תשע נקודות בשמונה משחקי בית העונה, הפועל עכו לקחה תשע נקודות בשמונה משחקי חוץ העונה.

      * בעשר הפעמים שבית"ר אירחה בהן את עכו – תמיד נכבשו שערים.

      * קשה למצוא היגיון או יציבות בבית"ר ירושלים העונה, ובכל זאת: אחרי הפעם היחידה שניצחה בחוץ לפני הניצחון בחיפה, היא הגיעה למשחק הבא בטדי מול מכבי נתניה וסיימה בתיקו 1:1.

      * בית"ר לא כבשה בשני משחקי הבית האחרונים שלה. אם היא לא תכבוש מול עכו היא תשווה את ההישג שלה מלפני ארבע שנים בדיוק, ינואר 2011 – אז לא הבקיעה בבית לאורך כל החודש (שלושה משחקים).

      נתונים: אתר דריבליסט

      שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      לא הבקיעו בשני משחקי הבית האחרונים. הפעם זה ישתנה?/קובי אליהו

      מפתחות והכנות

      בית"ר ירושלים:

      ססאר ארסו התנצל הבוקר (שישי) על העימות עם עומר אצילי באימון שנערך שלשום וחזר להתאמן כשהוא גם ייכלל בסגל לקראת הפועל עכו. ארסו נכנס לשיחה עם הצוות המקצועי והתנצל בפניו על התנהגותו. הצוות הבהיר כי התנהגות מסוג זה לא מקובלת על המועדון כשגם עומר אצילי נכנס לשיחה והתנצל. לאחר מכן, השניים התנצלו בפני הקבוצה ובשבוע הבא יעמדו בפני ועדת משמעת פנימית. בבית"ר רוצים לשים את הסיפור מאחור ולהתרכז במשחק נגד הפועל עכו בשבת כאשר רק לאחריו יתעסקו שוב בנושא.

      מנחם קורצקי ואורי אוזן נטו אתמול שלא לכלול את ארסו בסגל גם במקרה שהשחקן הספרדי יתנצל היום, אך את ההחלטה הסופית הם קיבלו היום לאחר האימון בעקבות התנצלות השחקן. ארסו שוחח אתמול רבות עם שחקנים ואנשי המועדון והתנצל על האירועים. הבלם הדגיש בפני אנשי בית"ר: "אין לי שום כוונה לעזוב. גם כשבניון אמר לי שישמח להביא אותי לחיפה, אמרתי לו שטוב לי כאן ואין לי כוונה לעזוב".

      יחד עם זאת, התקרית בין ארסו לאצילי היא המשך לסדרת תקריות קטנות בין שחקנים כאשר במועדון מתכוונים לשוחח עם השחקנים ולעשות לכך סוף. תקריות בין אלי דסה לאיציק כהן ובין חנן ממן לדושאן מאטוביץ' שהיו לאחרונה עברו יחסית בשקט, אך גם במועדון חוזרים ואומרים: "עם כל הכבוד לחדר הלבשה טוב, עם 2-3 תקריות כאלה וגם את זה נאבד".

      בנוגע לארסו, במועדון אמרו כי זו לא הפעם הראשונה שיש היתקלות בין ארסו לאצילי וכי ארסו מרבה להעיר בצורה קצת מזלזלת לשחקנים צעירים: "ססאר לידר, הוא המנהיג על המגרש ורוצה לדחוף ולשפר דברים אבל גם יש דרך. הצוות המקצועי יסביר לו בדיוק שמצד אחד מאוד שמחים על ההשפעה והאיכפתיות שלו, אך הוא צריך לעשות את זה בצורה יותר מכובדת. אצילי לא הצעיר הראשון שנפגע ממנו".

      על פי התרגול באימון אתמול קורצקי צפוי לפתוח עם אותו ההרכב שפתח בחיפה פרט לכך שאצילי תורגל במקומו של לידור כהן. יחד עם זאת, ייתכן שקורצקי יפתח בסופו של דבר עם תומר סוויסה על חשבון אחד הקשרים על מנת לעלות במערך התקפי יותר אל מול ההגנה הצפופה של עכו.

      הפועל עכו:

      נועלת הטבלה תגיע מחר לטדי במטרה לצאת מהמשבר ולזכות בניצחון יקר שיקרב אותה ליריבות בתחתית. אם לא די בבעיות הכלכליות והמקצעיות של הקבוצה, ערכו השבוע אוהדי הפועל עכו כנס בקניון העיר בה קראו לראש העיר, שמעון לנקרי, לפטר את אלון חרזי מתפקידו. עוד הוצע על ידי האוהדים האמידים של הקבוצה כי הם יממנו את עלות שכרו של מאמן חדש לקבוצה, אך בינתיים לנקרי מסרב לפטר את חרזי ולא נראה כי משהו ישנה את דעתו של ראש העיר בקרוב. בצד המקצועי, חרזי ניסה לדרבן את השחקנים וגם אלה ערכו שיחות בינם לבין עצמם. ברניסלב יובאנוביץ' יחמיץ את המשחק בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו במרכז ההגנה יתפוס משה מישאלוב. בנוסף, רז שטיין יעלה בהרכב על חשבונו של יובל אבידור.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      בינתיים הכנס של אוהדי עכו לא עזר בפיטורי חרזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

      יעמדו למבחן

      איציק כהן: בית"ר ירושלים

      איציק כהן חזר בשבוע שעבר לחיים ומנגד גם קנה הר של ציפיות. לאחר הצמד בסמי עופר, רף הציפיות מהחלוץ עלה וגם הגנת הפועל עכו תיערך בהתאם. עכו תצופף לאורך 90 דקות ועבור איציק כהן זה יהיה מבחן שונה לגמרי מזה בסמי עופר.

      הפועל עכו: משה מישאלוב

      למצבים כמו של עכו אין יותר חשוב מניסיון. מחר מישאלוב יתופקד במרכז ההגנה, משם יצטרך להנהיג את הקבוצה ואולי להוציא אותה סוף סוף לדרך חדשה.

      איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      רף הציפיות ממנו עלה. איציק כהן/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: טדי
      קהל: 4500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully