וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אוהיו סטייט הדהימה את אלבמה, תשחק בגמר מול אורגון

הבאקייז גברו 35:42 על הקרימזון טייד במסגרת ה"שוגר בול", שהיווה העונה את אחד משני חצאי הגמר. בחצי הגמר השני, ה"רוז בול", זוכה ההייזמן מרקוס מריוטה והדאקס הביסו את פלורידה סטייט וג'יימיס ווינסטון 20:59

שחקני מכללת אוהיו סטייט חוגגים. Chris Graythen, GettyImages
יזכו לשחק על התואר. שחקני אוהיו סטייט חוגגים/GettyImages, Chris Graythen

השנה, לראשונה אי פעם, נערך מעין "מיני-פלייאוף" בפוטבול המכללות, כאשר ארבע קבוצות נבחרו לשחק בחצאי הגמר ושתיים מהן תשחקנה בעוד עשרה ימים על הזכות להיות אלופה.

שני חצאי הגמר הללו נערכו הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר ההפתעה הגדולה נפלה בניו אורלינס, שם, במסגרת ה"שוגר בול" גברה אוהיו סטייט, שדורגה רביעית 35:42 על אלבמה החזקה, שדורגה ראשונה. הקרימזון טייד כבר הובילו 6:21 באמצע הרבע השני, אבל הבקאייז עשו מהפך מדהים ועם 28 נקודות רצופות השתלטו על העסק בדרך לניצחון. קרדייל ג'ונס סיים עם 243 יארד, טאצ'דאון ואיבוד עבור אוהיו סטייט, שקיבלה 230 יארד על הקרקע מאזיקייל אליוט. בלייק סימס מסר 237 יארד, צמד ושלושה איבודים באלבמה.

בגמר תתמודד אוהיו סטייט מול אורגון, שפירקה 20:59 את פלורידה סטייט בפסדינה, במסגרת ה"רוז בול". זוכה ההייזמן הטרי מרקוס מריוטה חגג מול הזוכה הקודם, ג'יימיס ווינסטון, שאוהדי אורגון דאגו להזכיר לו את פרשיית החשד באונס בה הוא מעורב ועלולים להיענש בשל כך. המשחק היה די צמוד עד אמצע הרבע השלישי, אבל ממצב של 20:25 אורגון שמה את כל הנקודות עד לסיום. מריוטה היה מצוין עם 338 יארד, צמד ואיבוד. הוא מסר 165 יארד לדארן קארינגטון. תומאס טיינר רץ ל-124. ווינסטון סיים עם 348 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully