וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלוץ המריבה" האוזבקי איבן נגאייב מועמד להפועל חיפה

המאמן ראובן עטר מעוניין בשחקן התקפה נוסף מעבר לקוראץ', והחלוץ, שמועמדותו להפועל תל אביב גרמה לקרע בהנהלתה, עשוי להגיע לישראל אם הקבוצה תשחרר את אוסיי מאוולי או טוסיין ריקטס

one

איבן נגאייב מועמד להפועל חיפה. החלוץ האוזבקי שמועמדותו להפועל תל אביב יצרה קרע בהנהלת האדומים, הוצע בימים האחרונים להפועל חיפה, ועשוי להגיע לישראל אם הקבוצה תשחרר את אוסיי מאוולי או טוסיין ריקטס. בחיפה קרובים לסגור את החתמתו של זרקו קוראץ', אך ראובן עטר מעוניין בשחקן התקפה נוסף.

נגאייב הוא שחקנה של לוקומוטיב טשקנט האוזבקית. הוא שיחק לכך אורך הקריירה במולדתו ובשנתיים האחרונות (2013 ו-2014) הבקיע 17 שערי ליגה. בסך הכול הוא צבר 111 הופעות בליגה האוזבקית וכבש 35 שערים. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אוזבקיסטן וצבר שבע הופעות בנבחרת הבוגרת. בקיץ האחרון נבחן בפארמה האיטלקית, אבל לא קיבל הצעה וחזר לאוזבקיסטן.

מלבד נגאייב לקבוצה הוצעו עוד שחקנים רבים בימים האחרונים, אך הבעלים יואב כץ מתעקש להיות הפעם זה שייבחן את כל הנתונים על השחקנים שהצוות המקצועי יביא, וזאת, לטענת סביבתו, כדי לא ליפול שוב עם הזרים כפי שקרה בתחילת העונה. בחיפה רוצים לשחרר את מאוולי, אך לא ברור אם יצליחו לעשות זאת, משום שלשחקן יש חוזה עם שכר יחסית גבוה.

איבן נגאייב שחקן נבחרת אוזבקיסטן. GettyImages
שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אוזבקיסטן וצבר שבע הופעות בנבחרת הבוגרת. נגאייב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully