וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בן שמעון ביקר את השחקנים. עידן שמש לקרית גת?

31.12.2014 / 14:49

מאמן מכבי פתח תקוה ערך אסיפה שנמשכה כמעט שעתיים. החלוץ, שרשם שלוש הופעות בלבד העונה בליגה, לא צפוי להמשיך בינואר ועשוי לעבור לסגנית המוליכה בלאומית. מונרוי מסרב להגיע לישראל

one

מכבי פתח תקוה עדיין לא ביצעה את ההחתמה הראשונה שלה לקראת חלון ההעברות בינואר, אבל בקרוב תתחיל לצמצם את הסגל. החלוץ עידן שמש עשוי לעבור בקרוב לסגנית מוליכת הליגה הלאומית, עירוני קרית גת. שמש (24) הגיע בתחילת העונה מהפועל קטמון, במדיה כבש 11 שערים בעונה שעברה. העונה הוא שותף בשבעה משחקים, מהם שלושה בליגה. את הופעת הבכורה שלו בהרכב בליגה ערך ב-4:4 מול מכבי נתניה בחודש ספטמבר. השחקן הבא שנמצא בדרך החוצה הוא הבלם איבן הרצג. עדיין לא ברור האם גם קוסטדין אזורוב יעזוב. בנוגע לרכש, במועדון מתקשים להחתים את הקשר הספרדי אייטור מונרוי, שבינתיים לא מוכן להגיע לארץ.

המאמן רן בן שמעון ערך אתמול אסיפת שחקנים ארוכה במיוחד, שארכה כמעט שעתיים. המאמן שם דגש על החלק ההגנתי, שנמצא בירידה במשחקים האחרונים, והוסיף: "יש לנו בעיה בצורה שבה אנחנו פותחים את המחצית השניה. לא יכול להיות שנגד מכבי תל אביב נספוג שני שערים בתחילת המחצית השניה, ונגד נתניה יקרה אותו דבר". שחקני הקבוצה קיבלו אתמול את שכר חודש נובמבר. הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק החוץ מול הפועל רעננה, ממנו צפוי להיעדר שוב דדי בן דיין הפצוע.

שחקני הקבוצה יחגגו היום בחתונת בנו של מנהל הקבוצה, עמי פאן.

עידן שמש מכבי פתח תקוה מול לירן סרדל הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר ללאומית? עידן שמש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully