וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "חולון קבוצה תוססת, המשחקים באולם שלה מאוד קשים"

31.12.2014 / 14:12

הפועל ירושלים תתייצב באולם הפחים למשחק השלמה (20:50, ערוץ 1). הגארד הוסיף: "אחרי הניצחונות בגביע אנחנו קצת יותר נינוחים"

יותם הלפרין הפועל ירושלים. קובי אליהו
משחק קשה. הלפרין/קובי אליהו

לאחר שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים רוצה לשוב לנצח גם בליגת העל. הערב (20:50, ערוץ 1) תשחק הקבוצה בחוץ מול הפועל חולון. בירושלים מנסים לאתר גארד נוסף לקבוצה, זאת בשל פציעותיהם של דרווין קיצ'ן ובר טימור.

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "ברור מאליו שהולך להיות משחק סופר קשה, אני לא זוכר משחק קל בחולון. חולון היא קבוצה מאוד אינטנסיבית ותוססת בגלל הקהל, ולא פשוט לשחק באולם שלה. מצד שני אנחנו מגיעים קצת יותר נינוחים אחרי המשחק בגביע, עם טיפה פחות לחץ על הכתפיים. מצד שני אנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק הזה, נבוא לשם נעשה את המקסימום".

המאמן דני פרנקו התייחס להגרלה בגביע והמפגש מול הפועל אילת בחצי הגמר: "אנחנו שמחים להיות חלק ממעמד חצי הגמר היוקרתי. אין הגרלות טובות או לא טובות בגביע. זה משחק אחד שבו הכול יכול להיות. אנחנו נערך בהתאם".

בתוך כך, הפועל ירושלים תעמוד לדין משמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל בשל התנהגות האוהדים בשמינית ורבע גמר. עו"ד טל אור, היועץ המשפטי של האיגוד, כתב בכתב האישום בין היתר כי בשל "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, וזאת בנוגע לזריקת פיסות הנייר (קונפטי) על ידי אוהדי הקבוצה לתוך המגרשים".

בתגובה להעמדת הקבוצה לדין בעקבות עידוד אוהדיה במשחקי גביע המדינה, הנהלת הפועל ירושלים מסרה:

"לא ברור לנו כיצד עידוד באמצעות פיסות נייר – קונפטי, מהווה התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים. מדובר באקט שתורם לאווירה במגרש ואיננו מלווה באלימות כלשהי. אם הכוונה היא לעיכוב בפתיחת המשחק בדקה - חלק נכבד ממשחקי הכדורסל בארץ נפתחים באיחור דומה ואף ביותר מכך בין אם עקב טקסים כאלו ואחרים, תקלות טכניות, ובין אם בגלל הנחיות גוף משדר ומגוון סיבות אחרות. פתיחת משחקים בעיכוב של דקה וחצי ויותר הינו עניין שבשגרה. אין לנו אלא לקוות כי ההעמדה לדין תבוטל ו/או לחלופין על הקבוצה לא יוטל כל עונש בגין מופע העידוד של האוהדים. בצד כל הנאמר, חשוב לנו להדגיש כי הנהלת הפועל ירושלים מתנגדת לכל התנהגות אלימה באשר היא ואנו פועלים עם קהל אוהדינו באופן שוטף למניעת התנהגות בלתי הולמת. הנהלת הקבוצה מכבדת את הנהלת איגוד הכדורסל ואת החלטות מוסדותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully