וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "ההצעה לאלירן עטר לא תושפע מהמו"מ עם הפועל ת"א"

31.12.2014 / 10:22

בהפועל באר שבע מאמינים כי חלוץ ריימס יגיע בסופו של דבר, אך מבהירים: העסקה לא תצא לפועל בכל מחיר. היום: הדיון בנוגע לרועי גורדנה, בהתאחדות מאמינים: הערעור לא יתקבל

one

בהפועל באר שבע מאמינים שאלירן עטר יצטרף בסופו של דבר לקבוצה במהלך חלון ההעברות, אך מבהירים הבוקר (רביעי) כי העסקה לא תצא לפועל בכל מחיר. אתמול התבשרו במועדון כי הפועל תל אביב הגישה הצעה גבוהה יותר לחלוץ, שמשתכר כ-465 אלף יורו. עטר, שעל המגעים לצירופו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, דורש 400 אלף דולר, כשבאר שבע שהגישה את ההצעה הגבוהה ביותר בשבוע שעבר הציעה כ-300 אלף.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
מבוקש. עטר/GettyImages

עטר עצמו כבר הביע נכונות לחזור לשורות המועדון אם יקבל הצעה ליותר מעונה אחת. ההערכה היא שאלונה ברקת תגדיל את ההצעה, אך במועדון הבהירו אתמול כי: "ההצעה שלנו לא תושפע מהצעה של הפועל תל אביב". מקורב לעסקה טען אתמול: "אין סיכום עם אף אחת מהקבוצות. צריך לזכור שצריך לסכם גם עם ריימס את תנאי ההשאלה או ההעברה". רק במקרה שעטר לא יגיע, אופציית דודו ביטון תיבדק.

היום יתקיים הדיון בנוגע לקשר רועי גורדנה. הטענה המרכזית של המועדון, כזכור, היא שההרחקה מול בית"ר ירושלים אינה מוצדקת, וכי הוא ריצה עונש הרחקה ממשחק אחד ואינו צריך לרצות עונש משני משחקים, לאחר שהורחק במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה. אם גורדנה לא ישחק מול מכבי תל אביב (שני, 20:55), כפי שמעריכים עוד לפני הדיון בהתאחדות, גל אראל יפתח כמובן לצד אובידיו הובאן, זאת לאחר שג'ון אוגו הורחק ולא יכול לשחק. עדיין לא ברור האם מאור מליקסון יהיה כשיר למשחק.

היום תיערך הגרלת הכרטיסים בין מנויי הקבוצה לקראת המשחק בבלומפילד. בבאר שבע הודיעו כי ההגרלה תיערך במשרדי "שפע הפקות" בנוכחות נציג ארגון האוהדים, רואה חשבון ונציג המועדון. אוהדים שלא יממשו את הזכיה לרכישת כרטיס עד יום ראשון בשעה 12:00, לא יוכלו לרכוש כרטיס למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully