וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן גזר הדין של טביב נדחה לפברואר: "רגע משפיל עבורי"

31.12.2014 / 10:42

בית המשפט דחה את ההחלטה בעניינו של איש העסקים שהורשע בהכאת קטין ושיבוש הליכי משפט. הפרקליטות דרשה מאסר בפועל או עבודות שירות. טביב: "כל המדינה מדברת על זה, וזה עושה לי רע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית משפט השלום בתל אביב דחה הבוקר (רביעי) את מתן גזר הדין לאלי טביב ל-15 בפברואר 2015. הבעלים של בית"ר ירושלים הורשע מוקדם יותר השנה בתקיפת הנער גיא חסין ובשיבוש הליכי משפט.

הפרקליטות דרשה היום שישה חודשי מאסר שעשויים להיות מומרים בעבודות שירות, מאסר על תנאי ופיצוי כספי. זמן קצר לאחר מכן, השופט דניאל בארי קבע שגזר הדין יינתן בעוד כחודשיים וחצי, אחרי שתתקבל חוות דעת לעבודות שירות.

טביב נמצא אשם בכך שיחד עם המאבטח אילן פניבלוב, הוא תקף את חסין (שהיום הוא כבר בגיר) ולאחר מכן חיבל במצלמות האבטחה בביתו. האירוע התרחש במרץ 2012, כשטביב עוד שימש כבעלים של הפועל תל אביב. אגב פניבלוב, הפרקליטות דרשה להטיל עליו ארבעה חודשי מאסר שיכולים להיות מומרים בעבודות שירות וכן פיצוי.

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, בבית המשפט. ברני ארדוב
"דרישת הפרקליטות יכולה לגרום לי נזק בלתי הפיך שיפגע בתמיכה שלי בגופים השונים". טביב/ברני ארדוב

10:30: השופט בארי הכריז על ההחלטה שלו: "אני מפנה את הנאשמים לחוות דעת לעבודות שירות. התיק יידחה עד למתן חוות הדעת. גזר הדיין יינתן ב-15.2.2015".

10:18: טביב הוסיף: "העסקים שלי נמצאים בארה"ב ודרישת הפרקליטות יכולה לגרום לי נזק בלתי הפיך שיפגע בתמיכה שלי בגופים השונים, כולל בית"ר ירושלים. התלוננתי אינספור פעמים, אך המשטרה לא עשתה כלום. אני מצטער בכלל על זה שאני עומד פה, עצם ההרשעה זה העונש הכי קשה שאני יכול לקבל".

10:15: אלי טביב עלה לדוכן ופנה לשופט: "אני מבקש מכבודו שיתייחס לדברי העורך דין. מאוד משפיל הרגע הזה עבורי להיות כאן. כל המדינה מדברת על זה ורועשת וזה עושה לי רע מאוד. עברתי תקופה מאוד מאוד קשה, ייתכן שלא הייתי עומד פה אם הרימון היה מתפוצץ. כבוד השופט צריך להבין עד לאן אנשים הגיעו. גם היום אני נלחם באלימות וגזענות בקבוצה שאני עומד בראשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

10:08: אמיר סיכם את הנאום שלו עם פנייה לשופט: "אני מבקש מבית המשפט להימנע מעונש של עבודות שירות".

9:50: אמיר המשיך בנאום שלו ובין היתר הוסיף: "טביב הוא לא האיש הרע בסיפור, טביב האיש שאנחנו רוצים שיהיו הרבה כמוהו. חייב לצאת מכאן מסר. לפואד לא עשו כלום אחרי האיום, אז הוא תקף את זהבי. הכול מותר...".

9:42: עורך דינו של טביב, ציון אמיר: "אותו פואד שפרץ בדרבי מול עשרות שוטרים ואנשי אבטחה ותקף שחקן כדורגל, הוא אותו פואד שאיים על טביב ברצח ב-8 במרץ במתקן האימונים. פעם זה היה ערן זהבי ופעם זה היה אלי טביב. טביב הלך למשטרה אחרי האיום של פואד, הגיש תלונה ולא עשו כלום. באותו ערב שזה קרה, הוא הגיע לביתו והתחולל כל האירוע עם הנער".

seperator

9:26: גרין הוסיפה: "הציפייה הטבעית מאדם שנושא בתפקיד כזה היא שהוא יקפיד על הנורמות של חוקי המדינה... מתחייב כאן עונש ממשי וראוי שיבהיר שאין מקום לאלימון ופגיעה בשלטון החוק. הפרקליטות דורשת שישה חודשי מאסר שעשויים להיות מומרים בעבודות שירות, מאסר על תנאי ופיצוי כספי. זו דרישה מתונה והיא מתחשבת בנסיבות"

9:24: מוריה גרין מהפרקליטות: "הנסיבות חמורות. הנאשמים תקפו את הנער גם כשהיה על הכביש. אני מזכירה את דברי עד הראייה: 'יש פה שניים שמפוצצים מישהו במכות'. הנושא השני זה שיבוש הליכים. אם בנושא אלימות יטענו כי זה בוצע בעידנא דריתחא הרי שלא ניתן לומר זאת על מצלמות האבטחה. היא בוצעה ב-24 השעות שלאחר האירוע, במחשבה וקור רוח שמשדרות הלך רוח עברייני".

seperator

9:19: שמאי אמר: "הייתי חלק מהמחאה נגד טביב. אני מכיר אותו 15-20 שנה, אף פעם לא היינו חברים ואין לי את הטלפון שלו. ב-35 שנה שאני בכדורגל ראיתי מחאות וזו הייתה אחת מהגדולות שראיתי... כתבתי עליו דברים קשים, הייתה לי ביקורת על התנהלותו, אך מעולם לא קיבלתי טלפון או הערות על כך. דפוס ההתנהגות של טביב הוא של אדם עדין וביישן והאלימות רחוקה ממנו".

9:16: השופט דניאל בארי קרא לטביב לדוכן הנאשמים. עורך הדין ארי שמאי הגיע להעיד לטובת טביב.

9:09: טביב הגיע לבית המשפט ונכנס לאולם כשהוא מלווה בעורך דינו, ציון אמיר.

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, בבית המשפט. ברני ארדוב
טביב מחוץ לבית המשפט/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully