וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נדמוקונג סו זכה בערעור ויוכל לשחק מול דאלאס ביום ראשון

31.12.2014 / 7:55

כוכב ההגנה של דטרויט ניצל סעיף בחוקי הליגה והעונש שלו הומר לקנס של 70 אלף דולר. פיטסבורג החתימה את בן טייט כמחליף לליביון בל הפצוע

נדמוקונג סו דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
ניצל ברגע האחרון. סו/GettyImages, Gregory Shamus

ההכנות לתחילת הפלייאוף נמצאות בשיאן והדרמה של הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיע מכיוון נדמוקונג סו, שזכה בערעור שהגיש ויורשה לשחק עם דטרויט מול דאלאס במשחק הווילד קארד ביום ראשון הקרוב. במקום ההשעיה למשחק אחד, שניתנה לסו תחילה, קבע טר קוטרל, מי שדן בערעור, שסו ישלם 70 דולר קנס. סו נענש לאחר שנראה דורך על ארון רוג'רס במשחק סיום העונה הסדירה של הליונס מול גרין ביי.

סו השתמש בערעור שלו בחוק חדש של הליגה. העבירה האחרונה בגינה נקנס הייתה במחזור הראשון של העונה שעברה, כאשר שילם 100 אלף דולר לאחר כניסה לא חוקית בסנטר של מינסוטה, ג'ון סאליבן. על פי חוקי הליגה, אם שחקן לא מבצע עבירה חמורה דומה במשך 32 משחקים (כולל מקסימום של שני משחקי קדם עונה), הוא לא נכנס לרשימת ה"repeat offender", כלומר, היחס הוא כאילו מדובר בעבירה הראשונה שלו. עבור סו, 32 המשחקים הללו הסתיימו לאחר המחזור ה-16 של העונה וכך הוא למעשה ניצל ויוכל לשחק.

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Mike McGinnis, GettyImages
הרגע שהבהיל את רוג'רס/GettyImages, Mike McGinnis

* רוג'רס מצדו, יצא במהלך המחצית הראשונה מול דטרויט וקיבל טיפול בחדר ההלבשה לאחר שנפצע. הוא חזר בהמשך והוביל את גרין ביי לניצחון ולשבוע החופש: "בהתחלה חשבתי שנפגעתי באכילס. בגלל זה לא זזתי. כאב לי מאוד", הוא אמר.

* ג'קסונוויל פיטרה את מתאם ההתקפה ג'ד פיש בשל מה שהמאמן גאס בראדלי הגדיר כ"חילוקי דעות פילוסופיים" ביחס לדברים שהקבוצה ביקשה מהקוורטרבק הרוקי שלה, בלייק בורתלס, לבצע. הג'אגס סיימו את העונה עם 15.6 נקודות בלבד בממוצע למשחק ובמקום ה-31 ביארדים אוויריים.

* פיטסבורג עדיין לא מוותרת על ליביון בל, שנפצע במשחק מול סינסינטי בברכו. הבדיקות הראו שהפגיעה של בל לא חמורה והוא עשוי לשחק כבר מול בולטימור, אבל בינתיים הסטילרס החתימו את בן טייט, שהספיק להיות משוחרר העונה גם מיוסטון וגם מקליבלנד.

* בסנט לואיס הודיעו שמשרת הקוורטרבק פתוחה לתחרות ושגם סם בראדפורד, שלא שיחק העונה בגלל קרע ברצועה, יוכל להתמודד עליה. את רוב העונה העבירו מאחורי הסנטר בראמס אוסטין דייויס ולאחר שגם הוא נפצע, שון היל.

* למרות שניו יורק ג'איינטס סיימה עונה שנייה ברציפות במאזן שלילי ועם שישה ניצחונות בלבד, הבעלים ג'ון מארה הודיע: המאמן טום קופלין וה-GM ג'רי ריס חוזרים גם בשנה הבאה. "טום יודע שהמורשת שלו על הכף. הוא לא רוצה עונה שלישית ברציפות עם מאזן שלילי. המאזן שלנו העונה היה מביך", אמר מארה.

* אדריאן פיטרסון עדיין מחכה לראות האם הוא יורשה לחזור לליגה ובקבוצתו מינסוטה הבהירו: אנחנו רוצים ואתו בחזרה. "נעמוד בפינה של אדריאן ונתמוך בו", הודיע מאמן הווייקינגס, מייק זימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully