וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הפסד מאכזב מאוד, פישלנו בדברים הקטנים"

31.12.2014 / 0:31

מאמן מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 83:76 לפנאתינייקוס, אבל הסתכל על חצי הכוס המלאה: "שיחקנו משחק טקטי מצוין". לינהארט המפתיע: "הפסד כואב, זה היה בידיים שלנו"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב הובילה הערב (שלישי) כבר ב-14 הפרש מול פנאתינייקוס בחוץ, החזיקה ביתרון 10 ברבע השלישי, אבל בסופו של דבר תפסה את הראש. אלופת אירופה הפסידה 83:76 לאלופת יוון במשחק הראשון בטופ 16 של היורוליג. הצהובים ספגו שלשה עם הבאזר מידו של איי ג'יי סלוטר, שקבעה הפסד בשבע הפרש, מה שגם עשוי להיות משמעותי בסופו של דבר. מי שבלט אצל הצהובים היה דווקא נייט לינהארט, שבקושי קיבל קרדיט העונה, וקלע 18 נקודות (כולל 4 מ-6 לשלוש). גם אלכס טיוס היה מצוין וסיים עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "הפסד מאכזב מאוד, כי שיחקנו פנטסטי במשך שלושה רבעים. זה היה משחק טקטי טוב מאוד שלנו, הבאנו אותם בדיוק למקומות שרצינו להביא אותם אליהם, אבל פישלנו בדברים הקטנים וזה היה בעוכרינו. ככה זה במשחק צמוד. סבלנו מהרבה החטאות עונשין ו-12 איבודי כדור שתורגמו ל-21 נקודות שלהם, שזה המון. בנוסף, פספסנו כמה ריבאונדים בסיום וככה ברח לנו הניצחון".

נייט לינהארט אמר אחרי המשחק: "זה הפסד כואב, בעיקר כי הניצחון היה ממש בידיים שלנו. בסוף לא הצלחנו לבצע את המהלכים הנכונים וכל הכבוד לפאו שלא נשברו וזכו בניצחון. הטופ 16 ארוך מאוד ומאתגר. אנחנו צריכים להתאושש מהר ולחזור לנצח כבר בשבוע הבא, עם התמיכה של הקהל, נגד הכוכב האדום".

עוזרו של גודס פיני גרשון התראיין ל"חדשות הספורט" בערוץ הספורט ואמר: "במשחקים כאלה, בעיקר בחוץ, צריך לדעת לנצח וצריך ניסיון. יש הבדל כשבצד אחד נמצא דיאמנטידיס ובצד השני יש שחקנים שאולי לא יודעים לשמור על הכדור ולעשות את הנקודות שצריך לעשות. התחלנו לא טוב את המחצית השנייה, לא הלכנו מספיק לקו. במשחק כזה מנצחים משחקים מהקו, בעיקר בחוץ. סבלנו מחוסר ניסיון וחוסר ריכוז, איבדנו כדורים שטותיים, לא שהכנסנו כדורים פנימה ומישהו שמר גדול כדי לקחת את זה. בשלושה רבעים הראשונים השחקנים השקיעו המון והיינו עייפים. כל המאמץ של כל המשחק בלי שחקן וחצי, בלי דווין סמית', זה פגע בנו בסיום.

"לינהארט נתן את התפוקה של דווין ואפילו היה במשחק טוב. לפני המשחק חששנו מהעובדה שאנחנו משחקים בלי דווין יכולה לגרום לנו לחטוף תבוסה שתשפיע עלינו לאורך כל הטופ 16. ההפרשים הם חשובים. העובדה ששיחקנו טוב, בלי דווין, אומרת שיש פה שחקנים מספיק טובים שיכולים לקחת אותנו לשלב הבא. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו היום.

"באלמנטים הטקטיים, עשינו עבודה טובה, גיא הכין את הקבוצה יוצא מן הכלל. הכתבנו לשחקנים הרבה דברים והם עשו אותם בצורה טובה. בסוף מפסידים ומנצחים משחקים כאלה על הקו, על הניסיון, על איבודי כדור. עובדה שדיאמנטידיס לא איבד כדור ואנחנו כן איבדנו כדורים. המשחק לא נגמר בתוצאה שיכולה לגרום לנו לנזק בהמשך. אם הייתם אומרים לי לפני המשחק שנפסיד בחמש-שבע נקודות, הייתי קונה את זה.

על לינהארט אמר גרשון: "אנחנו צריכים לחשוב טוב טוב, הוא יקבל יחס כמו היכולת שלו היום. לוקח זמן להיכנס למועדון כמו מכבי תל אביב ולהשתלב. הוא היה טוב באימון וגיא הרגיש שהוא הולך לתת תפוקה. גיא אמר גם לפני המשחק שהוא הולך לקלוע לפחות 15 נקודות. יש לפעמים כימיה ותחושה של מאמן שמרגיש דברים כאלה. לינהארט נתן משחק טוב, מפתיע אפילו. אבל אני לא יכול להגיד שנשאיר אותו".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
מאוכזב. גודס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully