וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בארי בן זאב מונה ליו"ר החדש

30.12.2014 / 22:34

גורמים במועדון ניסו לטפרד את המהלך לאחר שעמותת האוהדים אישרה את המינוי, ולבסוף חיים רמון נתן את ברכת הדרך. בן זאב: "אני לא קוסם, אני בא מתוך שליחות ורוצה להחזיר לאנשים את החיוך"

one

עמותת האדומים אישרה הערב (שלישי) פה אחד את מינויו של בארי בן זאב ליו"ר הפועל תל אביב מטעמם, ומאוחר יותר קיבלה גם את ברכת הדרך מחיים רמון. כמה גורמים ניסו לטרפד את המינוי ברגע האחרון, אך שיחה בין רמון ליו"ר העמותה הובילה לאישור רשמי של המהלך, כשההודעה הרשמית תצא מחר בבוקר.

בן זאב אמר היום לאחר אישורו בעמותה: "בהפועל ת"א יש הרבה עבודה לעשות. יש מספר נושאים שדורשים טיפול. אני לא קוסם. אני בא לתפקיד מתוך שליחות ואני בא לעשות את התפקיד בהתנדבות מלאה. להפועל ת"א יש קהל אוהדים גדול, אנשים מכל שכבות האוכלוסיה, מאנשים דוגמת אריק איינשטיין ז"ל ועד אנשים קשי יום. קשה לי לראות את האוהדים הללו יוצאים עצובים מבלומפילד והמטרה שלי להחזיר להם את החיוך והגאווה".

על פי העמותה, בן זאב אמור להתחיל כבר מחר בבוקר את עבודתו כשיגיע למתחם האימונים על שם חודורוב.

מהפועל תל אביב נמסר: "מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, מינה את בארי בן זאב ליו"ר המועדון. המינוי נעשה ביוזמת אלי פסטמן, יו"ר עמותת האדומים, ובהמלצת ועד העמותה. בארי בן זאב, יעבוד בהתנדבות וללא שכר ויהיה אחראי על כל הצד הניהולי של המועדון. בן זאב כיהן במגוון תפקידים בכירים בבנק הפועלים ורמון שמח כי בארי הסכים לקבל את התפקיד ובטוח כי יתרום רבות מניסיונו העשיר למועדון.

"רמון מודה לאיל ברקוביץ', שהיה אחראי לצד הניהולי מאז תחילת העונה ועשה עבודה טובה מאוד. ברקוביץ' ימשיך להיות אחראי על כל הצד המקצועי והסמכות המקצועית העליונה במועדון. רמון מודה לאמיר לובין ששימש כיו"ר המועדון בשנתיים וחצי האחרונות והצליח לשמר את הפועל תל אביב בשתי העונות הקודמות כמועדון בצמרת הליגה. לובין יישאר כחבר הנהלת המועדון ונציג מחזיק הזכויות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
היו"ר החדש. בארי בן זאב/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully