וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי יניב קטן ניסו להחזירו למכבי חיפה. גורם: "לא על הפרק"

30.12.2014 / 9:24

הניסיון נעשה לאחר פיטורי סטנוייביץ', גורם: "הוא לא יחזור". עטר לא מועמד בשלב זה. על ההחלטה להחזיר את גבאי: "אולי בלבול יהפוך אותו לשחקן נבחרת". בלבול הפתיע לקראת גמר הטוטו: דגני ושיימן מגנים, גם ראיוס בהרכב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מיד לאחר פיטורי מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', נעשה ניסיון מצד גורמים הקשורים ליניב קטן להחזירו למועדון. הבקשה הזאת עברה לגורמים במכבי חיפה, אך בשלב זה נדחית על הסף. קטן, שפרש בתום העונה, הגיע לאחרונה להסכם עם הקבוצה לגבי אופן תשלום הפיצוי המגיע לו עבור יתרת החוזה. בחיפה שמעו על כך, והבהירו חד משמעית: "קטן לא על הפרק, הוא לא יחזור". בחדר ההלבשה של מכבי חיפה, שם כבר שמעו על הניסיון, אמרו אתמול כי היו מעדיפים שקטן לא יהיה חלק מהמערכת בשלב הזה. יחד עם זאת, חלק קטן מהשחקנים דווקא תומך בהחזרתו למועדון, שלא לתפקיד מקצועי. "קטן זוכה לאהדה גדולה מהקהל של מכבי חיפה. אולי הוא יחזור יום אחד למערכת", אמר גורם הבקיא בפרטים.

עוד במכבי חיפה: מאמן הקבוצה מרקו בלבול ייפגש לאחר גמר גביע הטוטו עם הנהלת הקבוצה בנוגע לענייני רכש. המטרה של המאמן, על פי גורמים במועדון, תהיה להחתים שני שחקנים במועד ההעברות הקרוב – קשר וחלוץ. המאמן עדיין לא קיבל כל החלטה לגבי הזרים ומתכוון לתת הזדמנות אחרונה לרובן ראיוס, לפני שיחליט סופית לגביו. אדין צוצאליץ' צפוי להישאר בקבוצה, ואילו מיצ'ל יעזוב. לגבי מוחמד כליבאת, מדובר בשחקן שהמאמן מעריך מאוד, וההחלטה הסופית להיפרד ממנו בינואר כבר אינה תקפה והיא תתקבל בימים הקרובים. כפי שפרסמנו אתמול, אלעד גבאי צפוי לחזור לסגל הקבוצה ולהיות המגן שיתחרה עם אייל משומר על חולצת ההרכב. מתן אוחיון אמור לחזור לעמדת הבלם. "אלעד שחקן מוכשר, הוא היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. אבל אולי מרקו יהפוך אותו לשחקן שהיה בנבחרת", אמרו בחיפה.

יניב קטן, מכבי חיפה, נוחת בישראל. קובי אליהו
בחיפה שוללים את חזרתו. יניב קטן/קובי אליהו

בשלב הזה, אלירן עטר לא מועמד להצטרף למכבי חיפה. במועדון החליטו כי הם מעדיפים לממש את האופציה להחתמת איתי שכטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, או טוטו תמוז שאותו רצה סטנוייביץ'. לגבי גילי ורמוט קיימים פערים גדולים מאוד. אבל ההחלטה המרכזית של בלבול נוגעת דווקא לפן הטקטי: המאמן מתכוון להתבסס על שיטה אחרת בה דגל כמאמן סכנין, הכוללת קישור מעובה, שני שחקני קו, ולא להמשיך עם ה-4:4:2 המסורתי שבו כשל סטנוייביץ'.

"השיטה הזאת לא התאימה לנו, ולא בגלל המאמן. אי אפשר לשחק בשיטה כזאת עם הסגל הנוכחי", הסביר אחד השחקנים בקבוצה. בלבול ערך הבוקר את האימון המסכם וכבר מחר יוכל לזכות בתואר ראשון כמאמן, בגמר הגביע מול מכבי תל אביב. המאמן תרגל בחוליה האחורית שלו את אוראל דגני ושמואל שיימן כמגנים, ואת אדין צוצאליץ' ודקל קינן כבלמים. אלעד גבאי שוב לא נכלל בסגל. בקישור תרגל את קובי מויאל ועטאא ג'אבר, כשחן עזרא, יוסי בניון ורובן ראיוס ישחקו מאחורי החלוץ, כנראה שמעון אבוחצירא.

במועדון אישרו לבויאן שראנוב לעבור לארגוטליס היוונית, ובכך יחסכו את שכרו לחצי העונה האחרונה בחוזה שלו. ארגוטליס היא הקבוצה ממנה הגיע השוער ולדימיר סטויקוביץ', ובכך התבצעה למעשה החלפת שוערים בין המועדונים. מי שהמליץ על השוער, אגב, הוא סטויקוביץ' בעצמו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ'; אוראל דגני, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן; קובי מויאל, עטאא ג'אבר, חן עזרא, יוסי בניון, רובן ראיוס; שמעון אבוחצירא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לעניינים אצל בלבול. גבאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully