וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לברקוביץ': "הוא לא יישאר בכוח במקום שלא רוצים אותו"

המינוי הצפוי של בארי בן זאב ליו"ר הפועל תל אביב והיחסים המתוחים עם עידו חג'ג' עשויים להשפיע על עתידו של המנהל המקצועי. המשחק מול הפועל חיפה יהיה קריטי גם לגבי עתידו של דומב

one

הפועל תל אביב ירדה אמש (שני) מהדשא באצטדיון נתניה ברגשות מעורבים. מצד אחד, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת והשליטה במגרש מול מוליכת הטבלה ללא כוכב הקבוצה גילי ורמוט וללא הקפטן שי אבוטבול. מצד שני, בקבוצה מודאגים מאוד ממצב החלוצים של המועדון ואתמול טענו שם: "אם לא יגיע חלוץ במיידי יהיה קשה לברוח מהחלק התחתון של הטבלה". קשה כרגע ממש להבין אם ואיך יגיע חיזוק להפועל, אך המאמן אסי דומב אמר אמש שאם יתאפשר לו כלכלית הוא היה רוצה לחזק את הקבוצה בשני שחקני הגנה וחלוץ.

"בסך הכל, היינו יותר טובים במגרש וזה היה הפתיע הרבה מאוד אנשים שחשבו שאנחנו נרד מבוסים", אמר אחד השחקנים. "אבל נגד קרית שמונה בלי ורמוט ואבוטבול זה כנראה גדול מדי גם ביום רע שלהם. עשינו הכל נכון עד הרחבה ושם לא היה מי שייתן את הכדורים החכמים". אפרופו ורמוט ואבוטבול החולים, שניהם אמורים לחזור להרכב בשבת מול הפועל חיפה.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המשחק מול הפועל חיפה קריטי לגבי עתידו. אסי דומב/ברני ארדוב

להפסד אמש לא היו הרבה משמעויות מבחינת הקבוצה. אף אחד בהפועל תל אביב לא ממש האמין כי הקבוצה מסוגלת לנצח את מוליכת הטבלה ולכן, נכון לאתמול, אין שינוי במעמדו של אסי דומב. עם זאת, יש לא מעט שטענו אתמול שבמקרה של הפסד נוסף מול הפועל חיפה המערכת תהיה חייבת לעבור זעזוע ולא שללו את החלפתו של המאמן שהפסיד בחמישה מתוך ששת משחקי הקבוצה האחרונים.

הבעיה היא שכל מהלך מקצועי שעשוי להתרחש יציף מחדש את הריב בין המנהל המקצועי איל ברקוביץ' לבין עידו חג'ג'. כלומר, ישנו תסריט שבו ברקוביץ' ירצה להחליף את דומב, בעיקר לאחר שמערכת היחסים שלהם נפגעה על רקע אותו פיצוץ, וחג'ג' יתנגד למהלך שכזה בגלל הקשר ההדוק שלו עם המאמן. כרגע ממש לא ברור לאן הרוחות נשבות בעניין בזה והפסד או ניצחון בשבת מול הפועל חיפה יכול לתת תמונה יותר ברורה אם הצוות המקצועי בהפועל יישאר אותו דבר. מבחינת רכש, ברקוביץ גם השבוע טען בפני סוכנים שהמצב הכלכלי של המועדון לא ממש מאפשר לו לחזק את הקבוצה, אך לאחר עזיבתו של הרמוני איקנדה כרגע ברור כי לקבוצה חסרים שחקנים בחלק האחורי.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב איל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
עתיד מעורפל. איל ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בנוסף לזאת, בהפועל תל אביב לא ממש יודעים להעריך מה יחליט ברקוביץ' לגבי עתידו. עוד לפני המשחק אנשים במועדון העידו כי המנהל המקצועי נראה הרבה יותר מסוגר בעצמו מאז יום חמישי שבו ערך שיחה עם מחזיק זכויות הניהול בהפועל, חיים רמון. האחרון אז נזף בברקוביץ' ועל פי לא מעט אנשים באדום וכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט נראה כי רמון לא ממש יתנגד אם ברקוביץ' יעזוב על דעתו את המועדון.

כמו כן, באותו הערב נערכה שיחה בין רמון לבין עמותת האוהדים שם הועלתה ההצעה לראשונה שבארי בן זאב ישמש כיו"ר הפועל תל אביב ויהיה מנהל הכספים בפועל של המועדון הנמצא בקשיים כלכליים. רמון, באותו ערב ביקש מחברי העמותה מספר ימים לחשוב על ההצעה. אלא שאלה לא עצרו ועירבו בסיפור את כל חברי הדירקטוריון ואת מני ויצמן שיתמכו במהלך ויפעילו לחץ על רמון לאשר זאת. המשמעות בפועל של מהלך כזה הוא שסמכויותיו של ברקוביץ' במועדון יקוצצו משמעותית ולכן חג'ג' ויתר בעלי המניות הרוצים לראות את ברקוביץ' מחוץ למועדון תמכו במהלך למנות את בארי ליו"ר שאגב מינוי הרשמי אמור להיות היום בערב.

כל זה מביא לכך שבמועדון, כאמור, לא ממש יודעים כיצד המנהל המקצועי ינהג בכל הקשור לעתידו. אם נוסיף לזה הערכה מזערית של אחד ממקורבי ברקוביץ' שטען אתמול ש: "מרגישים שאיל פגוע וכרגע אי אפשר לדעת איך יתנהג. מצד אחד הוא נהנה מאוד מהעשייה שלו בקבוצה והוא אדם חזק שלא מתקפל. מצד שני, איל הוא לא אחד כזה שנשאר בכוח במקום שלא רוצה אותו", לא מן הנמנע שברקוביץ' יחליט בסופו של דבר לעזוב בעצמו את המועדון למרות שכרגע אין שום כוונה לפגוע במעמד המקצועי או להתערב לו בתחום הזה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully