וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדמוקונג סו הושעה ממשחק הפלייאוף של דטרויט מול דאלאס

30.12.2014 / 7:30

כוכב ההגנה של הליונס יחמיץ את הווילד קארד לאחר שדרך על ארון רוג'רס במפגש מול הפאקרס. הפציעה של ליביון בל לא חמורה, אולם הוא בספק לבולטימור, שקיבלה בחזרה את הלוטי נאטה

נדמוקונג סו דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
השטות שלו עלתה ביוקר. סו/GettyImages, Gregory Shamus

העונה הסדירה ב-NFL מאחורינו, הפלייאוף מתחיל בעוד כמה ימים והליגה סוערת במיוחד. נדמוקונג סו, כוכב ההגנה של דטרויט, לא ישחק בסיבוב הווילד קארד מול דאלאס, זאת לאחר שהושעה על ידי הליגה למשחק אחד בשל הדריכה על ארון רוג'רס במפגש של הליונס והפאקרס ביום ראשון.

סו צפוי לערער על עונשו ומי שהתייצב לצדו היה לא אחר מאשר סנטר הליונס, דומיניק ראיולה, שבעצמו הושעה למשחק אחד וחוזר כעת, זאת לאחר שהוא עצמו דרך על אגו פרגוסון משיקגו בשבוע שעבר. ראיולה אמר: "דחפו את נדמוקונג מאחור. אין מצב שבשלב הזה של המשחק הוא עשה את זה בכוונה". זו אינה ההסתבכות הראשונה של סו, שנקנס פעמים רבות בעבר ובחג ההודיה של 2011 נזרק מהמשחק והושעה לשני משחקים נוספים אחרי דריכה על שחקן גרין ביי אוון דיטריך סמית'.

* גם בקליבלנד גועש. ג'וני מנזל ארגן לחברים מסיבה ביום שישי, אשר בבוקר שלאחריה כמה משחקני הקבוצה פספסו את המפגש הקבוצתי. אחד המפספסים היה ג'וש גורדון, שהושעה מהמשחק האחרון של הבראונס מול בולטימור. ג'וני פוטבול, שבעצמו לא הגיע, ספג קנס ולאחר מכן התנצל, אלא שמאמנו מייק פטין כבר לא ממש מוכן לשמוע: "בשלב מסוים, דיבורים לא שווים כלום", אמר פטין.

ליביון בל שחקן פיטסבורג סטילרס. GettyImages
פיטסבורג חייבת אותו. בל/GettyImages

* פיטסבורג קיבלה סוג של חדשות טובות. ליביון בל, שחבריו לקבוצה בחרו בו ל-MVP של העונה שלהם, לא סובל מפגיעה ברצועות הברך. בל נטש את המשחק מול סינסינטי לאחר תיקול חריף מצד רג'י נלסון, אבל בדיקת ה-MRI הרגיעה יחסית את הרוחות. למרות זאת, הוא צפוי להחמיץ את משחק הווילד קארד מול בולטימור.

* הרייבנס מצדם, זכו לבשורות מצוינות. הלוטי נאטה, שהושעה לאררבעה משחקים על ידי הליגה בשל שימוש בחומרים אסורים, חוזר לשחק ויעמוד לרשות הקבוצה ביום שבת מול הסטילרס.

* טום בריידי מתכונן לפלייאוף, אבל כבר חושב קדימה. הקוורטרבק של הפטריוטס ערך שינויים מול הקבוצה בחוזה שלו ופינה עבור ניו אינגלנד 24 מיליון דולר בתקרת השכר. הוא הפך את הכסף הזה לסוג של ביטוח במקרה של פציעה והקבוצה תוכל כעת לנסות ולהשאיר כמה מהשחקנים שיהפכו לחופשיים עם תום העונה וביניהם דארל ריוויס, דווין מקורתי, נייט סולדר ושיין ורין.

* מייק וואלאס עורר סערה במיאמי לאחר שלא שיחק כלל במחצית השנייה של מחזור הסיום בהפסד לניו יורק ג'טס. תחילה נפוצו דיווחים לפיהם וואלאס סירב לעלות למחצית השנייה והכעיס מאוד את חבריו לקבוצה בשל כך, אולם התופס עצמו טען אמש: "רק כשעמדתי לחזור למגרש גיליתי שסופסלתי. בגלל זה לא שיחקתי במחצית השנייה. ברור שרציתי לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully