וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא נתנצל אחרי כל 0:1". דומב: "שמים שמועות בצד"

מאמן קרית שמונה מרוצה למרות היכולת הפושרת בניצחון על הפועל תל אביב: "כשזה יותר קשה, זה יותר מתוק". זגורי וחיימוב החליפו קללות, דומב אופטימי: "יודעים לשים שמועות בצד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני קרית עלתה הערב (שני) שוב למקום הראשון בליגת העל, אחרי שניצחה 0:1 את הפועל תל אביב במשחק חוץ שנערך באצטדיון החדש בנתניה. למרות יכולת פושרת, החבורה של ברק בכר הצליחה לצאת עם שלוש הנקודות בזכות שער מצוין של דויד מנגה בנגיחה בדקה ה-42, רגע לפני שהחלוץ אמור היה להיות מוחלף.

בסיום נרשמה תקרית בין שוער קרית שמונה גיא חיימוב לבין קשר הפועל תל אביב ישראל זגורי, שהחליפו דברים במרכז המגרש. שחקן הפועל תל אביב פנה לשוער בסיום, במה שהפך מיד לחילופי קללות והאשמות. זגורי אמר על התקרית בסיום: "הכול בסדר, זה כבר מאחורינו".

"אנחנו יודעים שאנחנו בתקופה פחות טובה, אבל מבחינת רצון, מחויבות והשקעה החבר'ה נותנים 100 אחוז וזה מאוד מעודד", הודה מאמן קרית שמונה ברק בכר בסיום. "אנחנו צריכים להשתפר, אבל לא נתנצל אחרי כל שבוע שאנחנו מנצחים 0:1. הפועל שיחקו ממש טוב היום, אבל אנחנו לוקחים את הנקודות. זה מאוד חשוב. אני מאמין שניראה טוב יותר בהמשך ונוכל לרוץ עד הסוף. כשזה יותר קשה, זה יותר מתוק. אני בטוח שניראה הרבה יותר טוב".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יכול לחייך. בכר/ברני ארדוב

בצד השני, אסי דומב נראה מאוכזב: "הייתי מעדיף לצאת עם הנקודות ולא עם המחמאות, אבל גם הדרך מאוד חשובה. ביטלנו את קרית שמונה שהיא קבוצה נהדרת ולא סתם במקום הראשון. היינו צריכים להיות מרוכזים במצבים שלנו ולא לספוג במצב היחיד שלהם, אבל זה הכדורגל ונצטרך להסתכל לשבוע הבא. גילי ושי היו חסרים, הם שחקנים חשובים בהפועל תל אביב ושיחקו במקומם שחקנים שלקחו את ההזדמנות בצורה יפה מאוד. זו המהות של הכדורגל - כשיש צ'אנס צריך לקחת אותו. אני מצטער בשבילם שלא ניצחנו, רציתי שירגישו שהם שחקנים טובים. תהיה ליגה מאוד צפופה וזה ימשיך כך עד הסוף. נצטרך גם לקחת נקודות, מלבד היכולת הטובה. השחקנים יודעים לשים את השמועות בצד. הפועל תל אביב יותר מדי בתקשורת, אבל השחקנים יודעים להתמודד עם זה. ראינו אותם במשחק בוגר ואחראי, ועכשיו נצטרך להשתפר מבחינת צבירת נקודות".

על ההיעדרות מהמגרש הביתי אמר: "בלומפילד חשוב מאוד להפועל תל אביב, במיוחד השנה. אני לא יודע כמה נקודות היינו צוברים אם היינו בבלומפילד, אבל הקהל של הפועל הוא מדהים, במיוחד שם. לפעמים הוא דוחף את הכדור לרשת, מי כמוני יודע".

ישראל זגורי אמר על המשחק: "חבל שלא לקחנו את הנקודות. מי שראה את המשחק, ראה שביטלנו את קרית שמונה והיינו יותר טובים. אם נמשיך ככה, נגיע למטרות שלנו. חבל שלא לקחנו את הנקודות, כי זה מה שסופרים בסופו של דבר. הליגה מאוד צפופה, ניצחון אחד וכבר נמצא את עצמנו במקום הרביעי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החליף קללות עם חיימוב. זגורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully