וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "עבדתי 12 שנים כדי להגיע לזה, אני מגיע מוכן"

29.12.2014 / 9:32

מרקו בלבול הוצג כמאמן מכבי חיפה ואמר: "הייתי עם חיפה בצ'מפיונס ליג, עבדתי בפרמיירליג. אני יודע בדיוק איך להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. הסגל טוב, יש שחקנים עם הרבה כישרון"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

יממה לאחר שמונה למאמן מכבי חיפה, העביר היום (שני) מרקו בלבול את אימון הבכורה שלו במועדון. בקבוצה הבהירו אתמול שבלבול היה המאמן היחיד שקיבל פניה, ורק בתום העונה יוחלט האם ימשיך לעונה נוספת. אלכסנדר סטנוייביץ', שמכיר את מחליפו מהתקופה ששימש כעוזרו של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד, אמר אתמול: "אני מכיר אותו ומאחל לו הצלחה".

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, עם דובר הקבוצה דודו בזק. אדריאן הרבשטיין
יום ראשון בתפקיד. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בלבול כאמור העביר היום אימון בכורה ולאחר מכן הוא הוצג במסיבת עיתונאים ששולבה עם מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום רביעי. "עברתי מסלול של 12 שנים כדי להגיע לרגע הזה. זה רגע חשוב מאוד בקריירה שלי, הגעתי אליו הכי מוכן", אמר המאמן, "יש לנו משחק שאפשר לזכות בו בתואר ולמרות שאני עובד רק כמה שעות, נעשה את ההכנות הדרושות וננסה לחזור עם התואר ממשחק מול הקבוצה הטובה בליגה".

בלבול הוסיף: "צריך לחזור לבסיס, לדברים הפשוטים. אני מאוד מאמין במשחק מאוזן בין התקפה להגנה וזה משהו שצריך לעשות לא רק מחר, אלא גם קדימה. אני אנסה להטמיע את הדרך שלי ואני מאמין שאם הדרך תהיה נכונה, הדברים יעבדו.

"ידעתי שאם אקבל טלפון מקבוצה גדולה אלך אליה. ידעתי שעשיתי את המסלול הנכון. ברגע שקיבלתי את הטלפון ממכבי חיפה, הלכתי לסגור שם. אני יודע בדיוק איך להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. בכדורגל אי אפשר להפריד בין המנטלי למקצועי. רק התחלתי לעבוד, ראיתי את הקבוצה בווידיאו בכמה משחקים ואני לא רוצה לדבר על מה עבד ולא עבד, אני רוצה לתת את הריספקט למאמן שהיה. תמיד החוזים שלי היו לחצי שנה או שנה.

על הזרים של הקבוצה אמר בלבול: "בכל הנוגע לרכש בינואר, אני אשב ואלמד את הדברים עוד קצת. כשנקבל את ההחלטות, נודיע לכם. הסגל של מכבי חיפה הוא טוב, עם שחקנים מאוד מוכשרים שצריך למצוא את הדרך להחזיר אותם למסלול. אולי צריך עוד שחקן או שניים, צריך לשפר את ההגנה כי בהרבה משחקים אנחנו סופגים או מגיעים בקלות למצבים מולנו.

"לקחתי לפני חודשיים גביע בתאילנד מול 40 אלף איש, הייתי עם חיפה בצ'מפיונס ליג, עבדתי בפרמיירליג. אני יכול להסתדר בסמי עופר עם 30 אלף אוהדים שתומכים בנו. נצטרך זמן וסבלנות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פאקו אייסטרן, שרן ייני, יוסי בניון, מרקו בלבול, גביע הטוטו. קובי אליהו
בלבול עם בניון, ייני ופאקו במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו/קובי אליהו

יוסי בניון הוסיף: "אני מקווה מאוד שנשיג את הגביע בשביל הקהל שלנו. היכולת הייתה מאכזבת מתחילת העונה, אבל הם המשיכו לבוא, למלא את האצטדיון ולעודד. אני מקווה שנחזיר להם טיפה. עדיין לא זכיתי בגביע הטוטו. גם לא בגביע המדינה ואני מקווה שהשנה נעשה דאבל בין הגביעים. זה משחק שאנחנו צריכים להתעלות בו, כי לא היינו ביכולת טובה במשחקים האחרונים. זה משחק אחד, משחק גביע והמחויבות נמצאת אצל כולנו. אם נעשה את הדברים נכון, אני מקווה ומאמין שנוכל לנצח.

על החלפת המאמנים אמר בניון: "עבדנו זמן קצר עם סטנוייביץ', אבל נהנינו. לצערנו, לא סיפקנו את התוצאות וזו אשמה של כולנו. כל אחד עושה טעויות, גם השחקנים וגם המאמן. בכדורגל, כשלא הולך, בדרך כלל המאמן משלם את המחיר. זו ההחלטה של המועדון וצריך לכבד אותה. אני מאחל לו להצליח. הכי חשוב שנעבוד קשה וננסה לשפר את הדברים".

מרקו בלבול, יוסי בניון, מכבי חיפה. קובי אליהו
ביום רביעי קרב על תואר ראשון. בלבול ובניון/קובי אליהו

בשיחות פנימיות סיפר בלבול כי היה שמח לצרף את מהראן ראדי, אם הוא ישוחרר ממכבי תל אביב. המאמן יחפש בשלב הראשון קשר אחורי זר, כשגם ניקולה דרינצ'יץ' בתמונה אם ישוחרר במחיר סביר מפרטיזן. קיימת אפשרות שאלעד גבאי ישוב באופן קבוע לסגל. בלבול ביקש מההנהלה למנות סקאוט קבוע, ושמו של עופר מזרחי כבר עלה.

באסיפה הראשונה שערך לשחקנים אמר בלבול: "יש פה כישרון רב. ראיתי אתכם לא מעט העונה, אבל כישרון לבד לא מספיק. יש לנו עבודה רבה, שיהיה לנו בהצלחה". מיצ'ל שנמצא בדרך החוצה פצוע וזקוק למנוחה של עשרה ימים. קובי מויאל צפוי לחזור להרכב בגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב מחרתיים.

"בלבול הוא ההפך הגמור מסטנוייביץ', מאמן מופנם ופחות מוחצן", אמרו אתמול במועדון. "נקווה שזה יחזיר את השקט שמאפיין את מכבי חיפה. זאת גם הזדמנות ראשונה עבורו למנף את הקריירה כמאמן ראשי בקבוצה גדולה". בלבול, שגרנט תמך מאוד במינויו, עדיין לא חתם רשמית על החוזה ויעשה זאת במהלך השבוע.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה סקאוט. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

אדריאן הרבשטיין

סקר זריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully