וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש הצעה משופרת על מתאוש זכארה

29.12.2014 / 9:15

מנחם קורצקי מאוד מעוניין בחלוץ הפולני והצהובים-שחורים יאיצו את המגעים להנחתתו בינואר. נבחנת החתמתו של פאנקה. בית"ר תיכנס למו"מ רציני עם אלירן עטר רק אם הוא ישוחרר מריימס

one

בבית"ר ירושלים ממשיכים לעשות מאמצים לצרף שחקן התקפה איכותי כבר בשבועיים הקרובים. כפי שפורסם אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, הקבוצה הגישה הצעה לחלוץ הפולני מתאוש זכארה בן ה-24. התנאים הכספיים בין הצדדים קרובים לסגירה, אך קיימים פערים בין הקבוצה מהבירה לקבוצתו הפולנית של זכארה, גורניק ז'אבז'ה שבשלב זה דורשת דמי העברה בגובה של כ-400 אלף דולר. בית"ר תגיש היום או מחר הצעה משופרת עבור החלוץ של השאלה פלוס אופציית רכישה, וייתכן שתציע כ-250 אלף דולר עבור הכרטיס. זכארה כבש העונה שמונה שערים ב-18 משחקים בליגה הפולנית ויש לו שתי הופעות בנבחרת מולדתו.

בנוגע לאלירן עטר, בבית"ר ימתינו עד לסוף השבוע על מנת להבין אם יש מקום להיכנס למו"מ אמיתי מול החלוץ. במועדון הבהירו לסוכנו של עטר, אבי נמני, כי ההצעה שהוגשה עבור החלוץ מותנית בכך שהשחקן יקבל שחרור מריימס ויגיע כשחקן חופשי. אם הצרפתים ידרשו דמי העברה עבור השחקן, תנאי השכר ישתנו בהתאם.

בסביבתו של השחקן הבהירו אתמול כי יש לו הצעות גבוהות יותר, אך בבית"ר בונים על כך שאופציית הסירוב של מכבי תל אביב תופעל מול הפועל באר שבע והפועל תל אביב. אגב, הפנייה לעטר היא חלק מהשינוי בגישה של אלי טביב, שהבין שעל מנת להעלות את הקבוצה דרגה הוא יהיה חייב להתמודד גם על השחקנים הישראלים הבכירים ביותר.

מינדאוגאס פאנקה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בדרך לטדי? פאנקה/ברני ארדוב

מעבר לשניים, בבית"ר בודקים אופציות נוספות של זרים ומקווים להתחזק לפחות בשחקן התקפה משמעותי אחד. בקבוצה לא ויתרו על האופציה לצרף שחקן דפנסיבי בעמדת הבלם או הקשר, וההחלטה תתקבל בהתאם להתפתחויות ושחרור אפשרי של שחקנים בינואר.

אחד מהשמות שעלו כאפשרות קשרה האחורי של קרית שמונה, מינדאוגס פאנקה, . בקרית שמונה לא פוסלים את שחרורו של הליטאי שאיבד את מקומו בהרכב לאחרונה. כזכור, בינואר שעבר בית"ר החתימה שחקן אחר מקרית שמונה: דושאן מאטוביץ' שהשתלב היטב בקבוצה והפך לשחקן חשוב.

בבית"ר מאמינים שהשער בשבת יחזיר את תומר סוויסה לעניינים והוא צפוי לקבל דקות משחק גם נגד הפועל עכו. גם היום השחקנים יזכו ליום חופשי ומחר הם יחזרו להתאמן. בבית"ר חזרו והזכירו אתמול את הירידה המנטלית הגדולה אחרי הניצחון על מכבי חיפה בסיבוב הקודם והמשחק החלש של הקבוצה בעכו מיד לאחר מכן: "שיחקנו שם 20 דקות ואחרי זה כולם היו סחוטים עוד מהטירוף של הניצחון בטדי. ברבע שעה האחרונה יכולנו לקבל שם 4. הפעם אנחנו מדברים על זה ונבוא אחרת לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מול עכו זה המבחן האמיתי שלנו". שלומי אזולאי/ברני ארדוב

שלומי אזולאי הגיע אתמול לאולפן תמונת מחזור בוואלה! ודיבר על הלחץ שהיה לאחר שער היתרון של מכבי חיפה: "אחרי הגול שהם הבקיעו בעשרה שחקנים זה הזכיר לנו את מה שקרה נגד באר שבע. הראינו הרבה אופי. היו רגעים שחששנו אחרי הגול אבל אופיר קריאף, דושאן ודסה דיברו עם כולנו וחיזקו את כולם והצלחנו לחזור למשחק".

אזולאי הוסיף: "בשבוע הבא מול עכו זה המבחן האמיתי שלנו. אנחנו חייבים לעשות שינוי ולשמור על המשכיות וליצור רצף. אני מאוד מאושר בבית"ר, אם היו אומרים לי בתחילת העונה שאשחק 13 משחקים בהרכב של בית"ר ירושלים ואיבחר לתגלית הסיבוב הייתי צוחק. שום דבר אינו מובן מאליו עבורי ויש לי עוד הרבה מה לעבוד ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully