וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עסקת ז'רקו קוראץ' צפויה להיסגר עד יום שישי

29.12.2014 / 7:00

לפי הערכות, החוזה בין חלוץ בית"ר ירושלים והאדמים עשוי להיסגר רשמית עוד היום ולכל המאוחר יינעל עד סוף השבוע. גורם: "ז'רקו יהיה בהפועל חיפה אלא אם יקרה משהו דרמטי במיוחד"

one

עסקת העברתו של ז'רקו קוראץ' מבית"ר ירושלים להפועל חיפה צפויה להיסגר רשמית וסופית עד יום שישי, ה-2 בינואר, כאשר בשלב זה כל הפרטים נסגרו וחסרות רק חתימות פורמליות כדי להפוך את העניין לרשמי. בהפועל חיפה מעריכים שייתכן וכבר היום (שני) הבעלים יואב כץ יחתום רשמית על החוזה ולפי אותן הערכות החוזה בין קוראץ' לחיפה ייסגר לכל המאוחר עד יום שישי, כשבין הקבוצות הנושא כבר נסגר.

"ז'רקו יהיה בהפועל חיפה אלא אם יקרה משהו דרמטי במיוחד", אמר גורם בחיפה לוואלה!ספורט. "בתוך כמה ימים, אולי כבר היום, העניין ייסגר". השחקן עצמו שלא נכלל בסגל של בית"ר במשחקה האחרון מעוניין מאוד לסיים את הסאגה ובשיחות עם שחקני חיפה לאחרונה הוא אמר להם שהוא כבר מתלהב מהחזרה הצפויה לכרמל.

בלי קשר, בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק לקבוצה כשההתמקדות היא בחיפושים אחר קשר קדמי. היום יחזרו השחקנים לאימונים ויחלו בהכנות להפועל תל אביב. בקבוצה מקווים שקהל רב יגיע למשחק ויניב הכנסה יפה לקופת המועדון לקראת חלון ההעברות.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
שוב אדום. קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully