וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים הארבו צפוי להתמנות למאמן מישיגן

28.12.2014 / 18:47

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, המאמן שיעזוב את סן פרנסיסקו בתום העונה לאחר שלוש הופעות פלייאוף והגעה לסופרבול, בחר לומר שלום ל-NFL ולשוב לעבוד במכללות

ג'ים הארבו מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
בדרך למישיגן. הארבו/AP

עונת ה-NFL מגיעה לסיומה הערב (ראשון) ומחר יגיע ה"בלאק מאנדיי" המפורסם, במסגרתו חלק לא מבוטל מקבוצות הליגה נוטות לערוך שינויים פרסונליים. מי שבטוח יעזוב את תפקידו הוא מאמן סן פרנסיסקו, ג'ים הארבו. אחרי התלבטויות רבות, נראה כי המאמן שהוביל את הניינרס לסופרבול לפני שנתיים בחר לעצמו את הג'וב הבא.

הארבו צפוי להתמנות למאמן קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת מישיגן. הוולברינס רדפו אחרי המאמן במשך תקופה ארוכה, אולם הוא לא היה בטוח שהוא מעוניין לעזוב את ה-NFL ולחזור לעולם פוטבול המכללות, ממנו הגיע לסן פרנסיסקו. בין 2007 ל-2010 הארבו עבד כמאמן מכללת סטנפורד, שם טיפח בין היתר את הקוורטרבק של אינדיאנפוליס, אנדרו לאק.

נכון לרגע זה, נראה כי אין הסכם בין מישיגן להארבו, אולם השידוך בין הצדדים מתקרב ומנהלי הקבוצה אף הגיעו למפרץ סן פרנסיסקו על מנת להיוועד עם המאמן, שינהל היום את משחקו האחרון עם הניינרס, מול אריזונה. על פי הדיווחים, סן פרנסיסקו, שמחזיקה במאזן 8:7 בלבד העונה ותחמיץ את הפלייאוף לראשונה אחרי שלושה ביקורים רצופים בגמר ה-NFC ובתוכם הופעת סופרבול אחת, תנסה לעשות מאמץ אחרון להשאיר את המאמן, אולם נראה כי זה חסר סיכוי. גם אוקלנד, שיקגו וניו יורק ג'טס התעניינו במצבו, אך כאמור, הארבו כמעט בוודאות יגיע למישיגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully