וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמון לא יעמוד בדרכו של ברקוביץ' אם יחליט לעזוב

28.12.2014 / 12:23

הגיבוי המלא שקיבל המנג'ר ממחזיק זכויות הניהול הולך ומתפוגג, אולם רמון, שנראה כי התייאש מהסיטואציה שנוצרה, לא מתכוון לפטר את ברקוביץ'. יו"ר בדרך? חטאב צפוי להיות בסגל לקרית שמונה

one

הרוחות הסערות בהפועל תל אביב אומנם נרגעו מעט מתחילת השבוע שעבר לאחר הפיצוץ בין המנהל המקצועי איל ברקוביץ' לבין חבר הדירקטוריון עידו חג'ג', אך נראה כי המשבר שעובר על האדומים רחוק מלהסתיים.

אם עד כה מחזיק זכויות הניהול חיים רמון העניק גיבוי מלא לברקוביץ', נראה כי לאחר לחץ מצד אנשי עסקים המקורבים לקבוצה וחברי הדירקטוריון, גם רמון מבין כי השידוך בין המנהל המקצועי לקבוצה לא ממש מוצלח. בסוף השבוע אמר רמון לאנשים במועדון כי הוא לא יעמוד בדרכו של ברקוביץ' אם זה ירצה להתפטר, אולם גם הוסיף כי הוא עצמו לא יפטר את ברקוביץ'. כרגע נראה כי עתידו של ברקוביץ' בהפועל נמצא בידיו, אך אם הקבוצה תמשיך להיכשל מקצועית, לא מן הנמנע כי רמון יזעזע את המערכת בצורה כזו אחרת. "אין הגדרה טובה יותר לדברים", אמר גורם בכיר בקבוצה, "חיים לא יפטר את איל בשלב הזה, אבל אם איל ירצה לעזוב, הוא לא יעמוד בדרכו".

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב איל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
לא יעמדו בדרכו. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

עם או בלי קשר לדברים, נראה כי צעד ראשון בכיוון קיצוץ סמכויותיו של ברקוביץ' בקבוצה כבר התרחש. רמון מחפש כרגע יו"ר, שיהיה אחראי על הצד הפיננסי של המועדון, בעוד ברקוביץ' יהיה אחראי על הפן המקצועי בלבד. אחד השמות שעלו בסוף השבוע הוא זה של בארי בן זאב, אוהד הקבוצה וחבר הוועד המנהל של עמותת האוהדים. כרגע נראה כי לא מעט דברים צריכים לקרות על מנת שבן זאב אכן יתמנה לתפקיד, אך עצם הסכמתו של רמון לשקול את צירופו או צירופם של אנשי הנהלה אחרים מעיד כי גם הוא מבין כי הדברים לא יכולים להמשיך בצורה הנוכחית.

ברמה המקצועית, המאמן אסי דומב ניצב בפני שתי בעיות עיקריות לקראת המשחק מחר (שני) מול מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה. גילי ורמוט חולה ובהפועל ימתינו לראות אם הוא יחזור להתאמן היום כרגיל. אם ורמוט ייעדר, משה אוחיון או רמזי ספורי יתפסו את מקומו בהרכב. בנוסף, לדומב אין בלם מחליף על הספסל לאור השעייתו של הרמוני איקנדה בעקבות הראיון עמו שפורסם בוואלה! ספורט ונראה כי עוביידה חטאב, החשוד בדריסת אדם למוות צפוי להיות לראשונה בסגל הקבוצה מאז היה מעורב בתאונה. כרגע אין עדיין החלטה בנושא זה, אך רוב הסיכויים הם שחטאב ייכלל בסגל מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully