וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי התפטר מהפועל עכו, הוכנבוים ודורה מועמדים להחליפו

מאמנה של נועלת הטבלה נפרד מהקבוצה בעקבות היכולת המאכזבת: "הרגשתי שצריך זעזוע עמוק. ההחלטה התבשלה אצלי מזמן". אוהדים המקורבים למועדון לוחצים להחזיר את הוכנבוים לתפקיד

one

אלון חרזי סיים היום (שני) את דרכו כמאמן קבוצת הפועל עכו. מעמדו של חרזי היה מעורער בתקופה האחרונה בעקבות היכולת המאכזבת של הקבוצה מתחילת העונה, והיום הוחלו על פרידה. ההחלטה התקבלה בתום ישיבה דרמטית בעיריית עכו. לנקרי העניק גב לחרזי בשבועות האחרונים למרות דרישתם של חברי הנהלת המועדון להחליפו ואיום מצדם להתפטר אם לא יעשה כן, אולם לבסוף התוצאות הכריעו את הכף והקבוצה תמנה לו מחליף בימים הקרובים.

כרגע לא ברורים התנאים הכספיים בנוגע לפרידה, שכן חרזי מחזיק בשכר גבוה, ואין למועדון כסף לשלם לו פיצויים. לכן לא ברור כמה תוכל הקבוצה להשקיע בשכר של מאמן חדש. המועמדים להחליפו הם אריק בנאדו ושלומי דורה, כשהאחרון סומן כמועמד המוביל.

אלא שאוהדים המקורבים לקבוצה מפעילים לחץ למנות את ירון הוכנבוים ולא את דורה. כרגע נראה שהסיכויים של דורה להתמנות קטנו, בגלל העובדה שבעכו בוחנים את האפשרות לשחרר את יובל אבידור ואולי אף את יוסי דורה. הוכנבוים, שהדריך בעבר את עכו בליגת העל, מדריך כיום את הפועל עפולה מהלאומית, אך מחזיק בסעיף שחרור לליגה הבכירה.

חשיפה: שכרו של אלון חרזי – 2,324 שקל ליום עבודה

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
התוצאות הובילו לפרידה. חרזי/אדריאן הרבשטיין

אלון חרזי מונה למאמן הקבוצה במאי 2014 אחרי ששימש מנהל מקצועי בקבוצה. חרזי חתם על חוזה לשנתיים, אולם תחתיו הפועל עכו הציגה יכולת לא טובה, והשתרכה בתחתית מתחילת העונה. אחרי 16 מחזורים הפועל עכו מדורגת אחרונה בטבלה עם 12 נקודות בלבד.

אלון חרזי אמר לוואלה! ספורט אחרי התפטרותו: "הרגשתי שהקבוצה צריכה זעזוע עמוק. ההחלטה התבשלה אצלי כבר כמה זמן ולא הייתה קשורה לכל הלחצים מסביב. הבוקר, בישיבה בעירייה, הודעתי להם שאני עוזב. זה היה מהלך לא קל בשבילי. האמנתי שהדברים יסתדרו אבל בשבועות האחרונים שחקנים איבדו את הביטחון והושפעו מכל הרחשים סביב הקבוצה, ולכן החלטתי לעזוב. אני לא חושב שהיה אחד בתוך המערכת שבאמת רצה שאני לא אצליח, אלא ישנם הרבה אנשים מחוץ להפועל עכו שמחפשים כל הזמן את השלילי והם אלה שרצו שאכשל. בסך הכול עברתי תקופה יפה במועדון, עכשיו הדברים תלויים בשחקנים, אני מקווה שהם יבינו שהם צריכים להוציא את העגלה הזאת מהבוץ וישאירו את הפועל עכו".

(עדכון ראשון: 10:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully