וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הלחץ מההנהלה והאוהדים: עכו נוטה להשאיר את חרזי

28.12.2014 / 11:45

האוהדים מארגנים מחאה וגם חברי ההנהלה דורשים לפטר את המאמן, אבל הפיצויים הגבוהים שיהיה עליהם לשלם, וכן הגיבוי לו הוא זוכה מראש העירייה, עשויים להשאירו בתפקיד

one

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל עכו, שהתבססה במקום האחרון בטבלה עם 12 נקודות בלבד מ-15 משחקים. למרות הלחץ של ההנהלה ואוהדי הקבוצה על ראש העיר שמעון לנקרי, נראה שכרגע הוא לא מתכוון לפטר את אלון חרזי מתפקידו והמאמן מצידו גם לא עומד להתפטר.

עם זאת, בעכו לא מתכוונים לעבור בשקט על הגיבוי שזוכה לו חרזי. איש העסקים רפי סולטן המקורב לקבוצה מארגן כינוס אוהדים ביום רביעי בשעה שבע בקניון העיר כדי למחות נגד ראש העיר ומנכ"ל העירייה אוהד שגב, שאחראיים על הבאתו של חרזי למועדון.

בעכו יש שני מחנות אוהדים - הנפולאונים של סמי אוזן וניר דרשר ומחנה האבירים של איציק ברבי. בין המחנות לא שוררת אהבה גדולה, אולם שני המחנות רוצים לראות חרזי עוזב את הקבוצה והם הבטיחו את השתתפותם בכינוס. המטרה היא שוב ללחוץ על לנקרי כדי שיפטר את חרזי מתפקידו. בעכו מאמינים כי מחאה וקריאות נגד ראש העיר במקום מרכזי בעיר עשויים לגרום ללנקרי להיכנע ללחץ ולפטר את חרזי.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לעזוב. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

מלבד היחסים האישיים בין חרזי לבין אנשי העירייה, עוד דבר שכרגע מונע את פיטוריו של המאמן הם הבעיות הכלכליות של המועדון. אם לנקרי יחליט לפטר את חרזי, הוא ידרוש מאנשי העסקים המקורבים לקבוצה לממן את מינויו של מאמן אחר עד לסיום העונה הבאה. סולטן יחד עם עוד אנשים עסקים מוכנים למימון מאמן אחר, אך עכו שלא משלמת כרגע משכורות בגלל חוסר בתזרים מזומנים לא תוכל לפצות את חרזי על כל חוזהו שמסתיים בעונה הבאה בגלל בעיות התקציב הגדולות. לכן, למרות כל הצעדים, הסבירות שחרזי יוחלף בקרוב נמוכה מאוד.

שחקני הקבוצה לקחו קשה את ההפסד לסכנין אתמול. אמיר אבו ניל נראה כי ממרר בבכי אתמול לאחר המשחק ובכלל בעכו די מיואשים מכל המצב: "אנחנו משחקים כדורגל נאיבי מידי", אמר היום אחד השחקנים. "הקבוצה סופגת פעם אחת וכל המערך מתפרק. כרגע אנחנו לא נלחמים כמו קבוצת תחתית ויהיה קשה לצאת מהמצב שהקבוצה נמצאת בו. אנחנו חייבים ניצחון כדי שהביטחון יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully