וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי פתח תקוה: "אמרנו שהמיקום מטעה". הגעת מונרוי מתעכבת

28.12.2014 / 8:58

אחרי ההפסד לנתניה והחזרה למרכז הטבלה, רן בן שמעון מתעקש להתחזק בשלושה שחקנים, ביניהם גבאי וכליבאת, אולם תלוי במגבלות התקציב. הקשר הספרדי של קלוז' טרם חתם על החוזה

one

"לכל אורך התקופה האחרונה הזהרנו שהמיקום שלנו מטעה. אנחנו עדיין חמש נקודות מהקו האדום וצריך להסתכל למטה. אף אחד לא חשב שניקח כרטיס לאירופה העונה", כך אמר שחקן בכיר במכבי פתח תקוה לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:0למכבי נתניה.

עבור המלאבסים, זה היה ההפסד השלישי בארבעה משחקים והוא הרחיק את הקבוצה משמעותית מהמובילות והחזיר אותה למקומה הטבעי במרכז הטבלה. המאמן רן בן שמעון עדיין לא מוכן לוותר על המקום בצמרת ודורש מההנהלה לחזק את הקבוצה באופן מיידי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן רוצה מאוד את אלעד גבאי ואת הקשר הספרדי של קלוז', איטור מונרוי, שבינתיים הגעתו מתעכבת והוא טרם חתם בקבוצה. בן שמעון רוצה גם חלוץ זר, אלא שההתעקשות של קוסטדין אזורוב לקבל את מלוא שכרו עד תום העונה יוצרת בעיה מסוימת. המאמן מעוניין להחתים את מוחמד כליבאת במקומו ומוכן לוותר על זר, במטרה לפנות מקום בתקציב. איבן הרצג יקבל הודעת שחרור בימים הקרובים, מיד לאחר הסיכום הסופי עם מונרוי, או עם כל זר אחר. כך או כך, במועדון דורשים מבן שמעון לשחרר מספר שחקנים.

"ההפסד מאכזב מאוד. רצינו לנצח, אבל זה קורה", אמר ניקולאס פלצ'וק, שחזר לאחר תקופה ארוכה למגרשים והתייחס גם לעתידו, "הייתה לי פציעה בברך, הייתי חודשיים בחוץ, אבל הרגשתי טוב וחזרתי. תראו אותי העונה במכבי פתח תקוה, עד הסוף". פלצ'וק התייחס גם למצב בטבלה: "הליגה צפופה מאוד, אבל צריך לעבוד קשה ולהמשיך. אנחנו חייבים לעבוד על יצירת מצבים, אנחנו עובדים קשה באימונים ואני מקווה שזה ישתפר. האווירה לא טובה, ככה זה בכל הפסד. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים להכריע משחק. מה לא עובד? את זה נראה השבוע. אנחנו עובדים קשה כדי להיות במקום הכי גבוה שאפשר".

ניקולאס פלצ'וק שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
חזרה מאכזבת. פלצ'וק/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully