וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי חגג: "עברתי כמה ימים לא קלים, הגיע לנו לנצח"

27.12.2014 / 22:17

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:3 על מכבי חיפה: "היינו במצב לא טוב. מגיע לשחקנים ולבעלים לנצח ואני שמח בשבילם". איציק כהן שכבש צמד: "עשיתי משחק טוב, הכי חשוב זו ההמשכיות"

one

בית"ר ירושלים קיבלה הערב (שבת) מנת חמצן גדולה בזכות ניצחון החוץ 1:3 על מכבי חיפה. הקבוצה מהבירה שמה מאחור כמה משחקים לא טובים והמאמן מנחם קורצקי, ששמע וראה את האוהדים דורשים את ראשו לאחרונה, פיזר חיוכים לכל עבר אחרי ההתמודדות.

המאמן אמר בסיום: "עוד תוצאה טובה באצטדיון בחיפה? אנחנו אוהבים לנצח בכל אצטדיון. אני שמח שהיום ניצחנו. אני אישית עברתי ימים לא קלים. היינו במצב לא טוב, אבל זה מגיע לשחקנים שלנו, לבעלים שלנו ואני שמח בשבילם. היינו בפיגור, אבל השחקנים עשו מאמץ גדול ולא הגיע לנו להפסיד הערב".

קורצקי הוסיף: "הקהל אמר את דברו. ידעתי שהקבוצה מחויבת לקהל ולמועדון. בשבוע שעבר היה לנו פנצ'ר נגד הפועל באר שבע. אלי טביב תמיד גיבה אותי והשבוע ישבנו על תכניות לגבי שחקנים. ברור שבסופו של דבר צריך תוצאות ואני מקווה שהמשחק הזה יוציא אותנו לדרך חדשה. אני חושב שצריך להירגע, אנחנו צריכים את הקהל איתנו ובסופו של דבר זה יתחבר".

גיבור הערב של בית"ר, איציק כהן שכבש צמד והשלים מהפך, אמר : "אחרי השבוע שעבר, כשהפסדנו לקבוצה ב-10 שחקנים, היה סוג של לחץ, אבל האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. גם אחרי שחיפה הבקיעה, דיברנו בינינו ואמרנו שאפשר לעשות את זה. אני שמח שהמאמן נתן לי הזדמנות. עשיתי משחק טוב והכי חשוב זו ההמשכיות. הקבוצה צריכה חיזוק לחלק ההתקפי, אבל כשיקראו לי אני אעשה את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully