וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' זעם: "סטויקוביץ' לא היה צריך לעלות, ביקשתי מבוקולי להיזהר"

27.12.2014 / 21:58

סוער במכבי חיפה אחרי ההפסד לבית"ר: מאמן הירוקים כעס על אנטמן אחרי שהשוער הפקיר בגול השלישי. על החילוף של משומר בעטאא: "הייתי חייב קשר דפנסיבי". הקהל שרק בוז, מיצ'ל ספג קללות

קובי אליהו

כבר הרבה זמן שבמכבי חיפה לא זוכרים משחק שכזה. הירוקים מהכרמל הפסידו הערב (שבת) 3:1 לבית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר במשחק שסיפק דרמה דרמה אדירה בסיום. המשחק הזה היה נטול באירועים עד הדקה ה-69, שבה הורחק גוסטבו בוקולי בכרטיס אדום. אלון תורג'מן העלה את חיפה ליתרון (75), אבל בית"ר הגיבה בפיניש מדהים עם צמד של איציק כהן (83 ו-86) ותומר סוויסה חתם בתוספת הזמן כשכבש מול שער חשוף אחרי שסטויקוביץ' עלה להתקפה.

סטנוייביץ' זעם בסיום על גיורא אנטמן מאמן השוערים בעקבות העובדה שסטויקוביץ' הפקיר את השער בגול השלישי. חלק מהקהל שרק בוז לראשונה העונה, מיצ'ל ספג קללות מהאוהדים והגיב בעצבים אחרי שהוחלף. השופט זיו אדלר ציין את העובדה שבמחצית נזרקו גלילי נייר על בוריס קליימן מכיוון היציע שבו ישבו אוהדי מכבי חיפה והקבוצה עשויה לעמוד על כך לדין.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה לצד השופט הרביעי ארז פפיר. קובי אליהו
טענות קשות בסיום. סטנוייביץ'/קובי אליהו

אלכסנדר סטנוייביץ' נראה נסער בסיום ואמר: "אני כועס עלינו. כי שלטנו במשחק והיה לנו סיום כזה. הקהל כועס. אחרי שבוקולי קיבל צהוב דיברתי איתו שייזהר. זה גם לא היה הכרחי שסטויקוביץ' יעלה בסוף כדי לכבוש. אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים הבקענו וזה מאוד מאכזב לספוג ככה".

המאמן ניסה להסביר את החילוף ואת ההכנסה של ג'אבר עטאא במקומו של בוקולי: "יש לנו יותר מדי בעיות. יש לנו בעיות עם מיצ'ל כי הוא היה חייב לצאת. לא היה לי מחליף לבוקולי בקישור האחורי ואין פתרון אחר. מה רציתם שאעשה?"

המאמן ניסה להסביר את העובדה שקבוצתו ספגה בדקות הסיום גם בשבוע שעבר מול סכנין: "זה לא עניין של אופי. במשחק הקודם ספגנו גול בגלל השופט. היום הראינו אופי אחרי שכבשנו אבל ספגנו בסיום, חבל שלא כבשנו".

חן עזרא: "אני חושב ששבוע שעבר גם היינו יותר טובים וקיבלנו גול של חוסר ריכוז. היו שלטנו במגרש ובסוף אני לא יודע מה קרה. הפקרנו מאחור וירדנו מנוצחים. חבל, אלו שני משחקים שהיו בידיים שלנו, אבל קשה לבוא בטענות כי קשה לשחק בעשרה שחקנים".

"כרגע אנחנו לא צוברים נקודות כמו שאנחנו רוצים, נקווה לעשות מעכשיו הרבה נקודות כדי שנגיע לפלייאוף העליון במצב סביר ואולי להגיע לאירופה".

עוד באותו נושא

אחרי דרמה גדולה: 1:3 לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully