וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני מכוון לצבור 20 נקודות בסיבוב השני"

27.12.2014 / 21:58

הפועל חיפה חגגה ניצחון שני ברציפות ועלייה מעל לקו האדום. המאמן: "הפכנו לקבוצה קשה, קבוצה מסוכנת. קוראץ'? אני מאוד רוצה שהוא יגיע". קלינגר: "החלק הקדמי שלנו לא עבד היום"

one

בהפועל חיפה חגגו את ה-0:1 על מ.ס אשדוד בחוץ במשך דקות ארוכות. בזכות הניצחון השני ברציפות שלהם, האדומים מהכרמל טיפסו מעל הקו האדום והם כבר מרוחקים ממנו שלוש נקודות. המאמן ראובן עטר צעק לשחקנים ליד חדר ההלבשה: "תזכרו את ההרגשה הזו, תזכרו אותה טוב טוב". השחקנים עצמם שרו לכובש השער מהראן לאלה.

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר. ניב אהרונסון
יכול לחייך. עטר/ניב אהרונסון

עטר אמר: "למרות שהובסנו בדרבי, כבר אז ראו את השינוי אצלנו. גם היום היינו יותר טובים, שלטנו והגענו להרבה מצבים. הפכנו לקבוצה קשה, קבוצה מסוכנת, קבוצה שנכנסה לליגה. כל מה שהיה בסיבוב הראשון לא היה טוב. זה לקח הרבה זמן, אבל הקבוצה התגבשה. אנחנו כבר עם הפנים קדימה, כי אם נחזור להפסיד זה כאילו לא עשינו כלום. אני מכוון לצבור 20 נקודות בסיבוב הזה, אבל לא מנסה להעריך איפה נסיים עד שלא נגיע לסוף הסיבוב השני.

לגבי ז'רקו קוראץ', שאמור להצטרף, אמר המאמן: "אני בהחלט מעוניין בו. הייתי מעוניין בו גם בתחילת העונה, אבל אז הסכומים שביקש היו כפליים מעכשיו. זה תלוי במו"מ עם יואב כץ. אנחנו רוצים להתחזק בחלק הקדמי בלפחות שני שחקנים, למרות שקשה למצוא מציאות בינואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

בצד השני, ניר קלינגר היה מאוד מאוכזב. "החלק הקדמי שלנו לא עבד היום", סיכם מאמן אשדוד, "זה היה משחק חלש שהוכרע בגלל איבוד כדור שלנו ולצערי זה היה לרעתנו. בתקופה האחרונה שיחקנו כדורגל טוב ודינמי, והיום הפועל חיפה צופפה והקשתה עלינו. לא היינו מספיק חכמים ויצירתיים בהתקפה. משחקים כאלה צריך לדעת לא להפסיד".

קלינגר הוסיף: "נהיה חייבים לעשות כמה שינויים; גם בחשיבה וגם בסגל השחקנים שלנו. אנחנו חייבים חיזוק בחלק הקדמי, או לפחות לשפר את היכולת שלנו בחלק הזה. הליגה הזאת מאוד צפופה וכל הפסד או ניצחון זורקים אותך לצד אחר בטבלה. זה יהיה ככה עד הסוף ונצטרך להיות ערניים כדי שהעונה הזו תהיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully