וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקס ריאן מתחיל להתכונן לפיטורים, ג'וש גורדון שוב הושעה

27.12.2014 / 21:11

מאמן ניו יורק ג'טס מפנה את המשרד שלו ויודע שביום שני הוא צפוי לעזוב את תפקידו אחרי שש שנים. הבראונס הודיעו שהתופס הבעייתי "עבר על חוקי המועדון"

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. AP
התקופה שלו בניו יורק נגמרת. ריאן/AP

אחרי עונה כושלת במיוחד, רביעית ברציפות בלי הופעת פלייאוף, גם רקס ריאן מבין שהפיטורים שלו מניו יורק ג'טס בלתי נמנעים. הסילונים יסיימו מחר (ראשון) את העונה עם משחק חוץ מול מיאמי, אליו הם מגיעים במאזן 12:3 גרוע ביותר. ביום שני, כמו תמיד, יגיע ה"בלאק מאנדיי" בו רבות מקבוצות הליגה עורכות שינויים ארגוניים וריאן צפוי לומר שלום לג'טס אחרי שש שנים בתפקיד.

המאמן אמר למקורביו שהוא יודע שהבעלים של הקבוצה, וודי ג'ונסון, עומד לפטר אותו מתפקידו. ריאן כבר החל לפנות את המשרד שלו באצטדיון של הג'טס במדולנדס. מי שעוד אמור לעזוב יחד עם ריאן הוא הג'נרל מנג'ר ג'ון אידזיק. רבים האמינו שהמאמן, שעד כה מחזיק במאזן 50:45 ובארבעה ניצחונות פלייאוף ושהגיע עם הקבוצה בשתי עונותיו הראשונות בתפקיד עד גמר ה-AFC, יפוטר כבר בסיום העונה שעברה, אולם הוא קיבל צ'אנס אחרון. העובדה שהג'טס הודחו העונה ממאבק הפלייאוף עוד לפני חג ההודיה, ההדחה המוקדמת בתולדותיהם, חרצה את גורלו של ריאן. הג'טס כבר החלו בחיפוש אחרי מאמן ו-GM חדשים.

* ג'וש גורדון פשוט לא מסוגל להפסיק להסתבך. התופס המוכשר של קליבלנד, מלך היארדים של העונה שעברה, שחזר העונה למגרשים רק אחרי עשרה משחקי השעייה בשל שימוש בחומרים אסורים, הושעה שוב, הפעם על ידי קבוצתו והוא לא ישחק במשחק האחרון של העונה, מחר מול בולטימור. על פי הודעת הבראונס, גורדון עבר על חוקי הקבוצה. השחקן לא היה נוכח במפגש של הקבוצה היום ובקליבלנד לא ידעו איפה הוא. גם ג'וני מנזל לא הגיע, אולם לגביו לא יצאה הודעה מטעם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully