וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי תקף: "מתעסקים בקללות נגד המאמן וממשיכים בהסתות"

הלחץ על מאמן הפועל עכו גובר אחרי עוד הפסד מול סכנין. חרזי שוב ספג קללות: "יש לי גב מספיק חזק כדי לעמוד בזה". הסיכויים שיפוטר נמוכים בשל עלות חוזהו. שלושה אוהדי סכנין הורחקו אחרי קטטה

אלון חרזי בצרות: אחרי לחץ מתמשך מצד אוהדי קבוצתו וכשחרב הפיטורים על צווארו, הפועל עכו שלו הפסידה הערב (שבת) 3:1 בבית לבני סכנין ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון. אמיר אבו ניל העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-14, אבל אלי כהן לא התחשב בקבוצתו לשעבר וקיבל המשך לפתיחה המוצלחת שלו בסכנין בזכות שערים של שלושת המוסקטרים בהתקפה: מוחמד גדיר (55), פיראס מוגרבי (70) ואיסמעיל ריאן (86).

במהלך המשחק הורחקו שלושה אוהדים של בני סכנין אחרי קטטה ביניהם. כמו כן קטין בן 17 נעצר לחקירה אוהד סכנין נוסף שניסה לסנוור באמצעות ציין לייזר את השופט רועי בר נתן. מחר תנסה הנהלת הפועל עכו להפעיל לחץ על ראש העיר לפטר את חרזי. ספק אם ראש העיר יכנע ללחצים מכיוון שבעיות התקציב והחוזה לעונה הבאה של חרזי כבדים ומקשים על האפשרות לפטר אותו בשלב הזה.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בצרות אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

אלון חרזי התייחס לעתידו ואמר לאחר המשחק: "כל עוד מאמינים אז ממשיכים ואני מאמין, אחרת לא הייתי נשאר לרגע. מתעסקים יותר בקללות על המאמן וממשיכים בהסתות כאלה ואחרות, בסוף לשמחתנו זה מסתכם רק בפינצ'ור גלגלים".

המאמן התייחס למחאת הקהל: "הקהל לא משחק על הדשא, אבל השחקנים מושפעים מהקהל. השחקנים שומעים קללות וזה משפיע. אני עברתי דבר או שניים בכדורגל ויש לי גב מספיק חזק. אין ספק שאת העזרה מבחוץ לא נקבל אז נצטרך להרים את עצמנו. אנחנו צריכים לעצור בכוח, זה לא צריך להיות יפה". יכולנו לגמור את המשחק בחצי ראשון ובחצי השני שילמנו על טעויות. אני יכול להבטיח שעכו תשחק בליגת העל בעונה הבאה. אף אחד לא חסין לקראת ינואר וברגע שנראה שהדברים לא מסתדרים ונמצא משהו אז נעשה שינויים".

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עושה חיל בסכנין. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

אלי כהן, שהתחיל מצוין את הקדנציה שלו בסכנין, אמר: "חצי ראשון חלש שלנו ועכו יכלו להגיע ליתרון גדול יותר. בשני משחקים האחרונים מה שאפיין אותנו זה הנחישות והאגריסיביות. אני עדיין אומר שהרמה בין שבע קבוצות די שווה והכל עניין של גישה".

"מקווה שהתחלנו איזה דרך ונמשיך אותה. שנותנים לריאן פיראס וגדיר שטחים הם יודעים לנצל את זה. אני מאחל לעכו שתצא מהמקום שהיא נמצאת. תמיד ידעתי שלשחק מול סכנין עם קהל תמיד קשה ושהגעתי אמרו לי שהקהל יחזור שיהיה הצלחות אז הייתי חייב לנצח".

עוד באותו נושא

עוד הפסד להפועל עכו, בני סכנין חגגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully