וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארטלנד תובעת את הפועל תל אביב בפיפ"א על השאלתו של בנג'מין

26.12.2014 / 15:27

האדומים טרם העבירו 20 אלף דולר על שאילתו של השחקן, קבוצתו הניגרית דורשת את התשלום. גם קייזרסלאוטרן עדיין מחכה לכספים. הקבוצה של אסי דומב לא תוכל להירשם למפעלים אירופים?

one

אם לא די בצרות הכלכליות של הפועל תל אביב, תביעה נוספת הוגשה השבוע לפיפ"א נגד המועדון האדום. לוואלה! ספורט נודע כי האדומים טרם העבירו 20 אלף דולר לקבוצת הארטלנד הניגרית על השאלת בנג'מין פרנסיס. לאחר שהניגרים לא קיבלו תשובות מספקות מהפועל, החליטו שם לפנות לפיפ"א ולתבוע את כספם.

כזכור, בקיץ הגיע פרנסיס בהשאלה להפועל עם אופציה לרכישה בסיום העונה, אך המגן לא נקלט בקבוצה ואף שוחרר לפני כחודש. מאז שחתם, פנתה מספר פעמים קבוצתו הארטלנד אל הפועל תל אביב כדי שזו תעביר 20 אלף דולר על השאלתו, אך האדומים התעלמו מבקשות הקבוצה הניגרית. השבוע שלחה הארטלנד פנייה נוספת לאדומים, שבה הבהירה כי לאור העובדה שלא שולמה השאלתו של פרנסיס, היא פנתה לפיפ"א כדי שזו תדאג לכספים שחייבים לה. מלבד 20 אלף הדולר, הפועל עשויה לספוג קנס כספי נוסף, ואם לא תעביר את הכסף היא לא תוכל להירשם למפעלים האירופים בעונה הבאה.

"בהסכם שנחתם בין הקבוצות היו אמורים לעבור 20 אלף דולר מיד עם הצלחת השחקן במבחנים שערכתם לו", נכתב על ידי היועצים המשפטיים של הארטלנד, "הייתם מרוצים מהשחקן והוא שיחק משחקים רבים רשמיים בשביל המועדון. עם זאת, סירבתם לשלם את הסכום המוסכם על אף ולמרות מספר דרישות. אנחנו מאוכזבים מהגישה שלכם כלפי הדרישות שלנו עד כה ולכן יש לכם שלושה ימים מקבלת המכתב על מנת להעביר את הסכום ולא נפתח בתביעה במוסדות פיפ"א ומוסדות רלוונטים אחרים".

בנוסף לתביעה זו, גם קייזרסלאוטרן הגרמנית אמורה בימים הקרובים להעביר תביעה על 600 אלף יורו כנגד הפועל תל אביב. כזכור, הגרמנים כבר העבירו תביעה בעבר לפיפ"א על כספים שלא שולמו לה על העברתם של גילי ורמוט ואיתי שכטר להפועל. תביעה שטופלה בזמנו על ידי עורך הדין ניר ענבר. אז הגיע ענבר לסיכום עם הגרמנים להקטנה ופריסת החוב של האדומים, אך לטענת הגרמנים גם לאחר ההסכם החדש הפועל לא העבירה אליהם כספים. כרגע אי אפשר לקשור בין שתי התביעות, אך הפועל תל אביב מסתכנת באי קבלת אישור לרישום למפעלים האירופים.

תגובת הפועל תל אביב: "ישנם הסכמים עם שתי הקבוצות והפועל תל אביב תעמוד בהם במלואם".

פרנסיס בנג'מין שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
הניגרים עדיין מחכים לכסף עליו. בנג'מין בפעולה/מגד גוזני
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב הדרישה של הארטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully