וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר: קללות ושלטים נגד קורצקי באימון בית"ר

26.12.2014 / 13:18

עשרות אוהדים הגיעו למתחם האימונים בבית וגן לקראת משחק החוץ מכבי חיפה (ש', 20:00, ספ' 1), שחקן: "זה לא ישפיע עלינו". סטנוייביץ' מתלבט לגבי ההרכב, נציג אפואל צפה בראיוס

מחזור 15מחצית27/12/2014
מכבי חיפה
    0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 98. מכבי חיפה מובילה 30:40 בניצחונות ועוד 28 משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשמכבי חיפה מארחת היא מובילה 10:23 בניצחונות ועוד 15 משחקים נגמרו בתיקו.

      * אם בית"ר ירושלים תבקיע פעמיים היא תחגוג 50 שערי חוץ מול מכבי חיפה.

      * שבעת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הוכרעו (מכבי חיפה מובילה 2:5 ברצף הזה).

      * מכבי חיפה עם שלושה ניצחונות בית רצופים על בית"ר ירושלים (מאזן שערים 1:7). הפעם האחרונה שהיא לא ניצחה אותה הייתה באוקטובר 2010. נגמר 3:3.

      * בית"ר ירושלים לא ניצחה את מכבי חיפה בחוץ מאז מרץ 2008. דרק בואטנג כבש את השער שעשה את ההבדל.

      נתונים: דריבליסט

      שחקן נבחרת גאנה, דרק בואטנג. Gallo Images, GettyImages
      הבית"רי האחרון שניצח את חיפה בחוץ. בואטנג/GettyImages, Gallo Images

      מפתחות והכנות:

      מכבי חיפה:

      עם שלושה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, במכבי חיפה מבינים שמעידה מול בית"ר ירושלים תרחיק אותה צעד נוסף מהמובילות, אבל גם עשויה לפגוע מנטלית בהכנות לקראת התואר הראשון בו היא תוכל לזכות העונה – גביע הטוטו (הגמר ייערך ברביעי). אלכסנדר סטנוייביץ' לא תרגל גם היום את ההרכב הראשון שלו לקראת המשחק, משום שרצה לתת זמן לפצועים כדי להתאושש, וגם משום שהוא שומר את הקלפים קרוב לחזה. שחקנים סיפרו כי סטנוייביץ' לא רמז לשחקנים לגבי ה-11 שלו גם לאחר האימון המסכם. אייל משומר, קובי מויאל ועידן ורד ערכו אתמול אימון מלא ואילו גוסטבו בוקולי ויוסי בניון קיבלו מנוחה. ורד ייכלל בסגל, בעוד שמויאל חזר מפציעה לאחר שלושה שבועות ובשלב זה נראה שבצוות המקצועי לא רצו לסכן אותו והוא יישאר משחק נוסף מחוץ לסגל. משומר צפוי לפתוח.

      גוסטבו בוקולי, ג'אבר עטאא ומיצ'ל יהיו בסגל, כשמיצ'ל צפוי לפתוח בכל מקרה ואחד מהם ישחק לצדו. ההתלבטות של סטנוייביץ' היא האם לוותר על אחד החלוצים ובמקומו לפתוח עם ורד או עם רובן ראיוס. אדין צוצאליץ' אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק חשוב עבורנו ואני מקווה שבשבת ננצח את המשחק. בסיבוב הקודם הפסדנו להם וזה זמן טוב להחזיר". המאמן הקרין היום קלטת של המשחק בין בית"ר ירושלים מול באר שבע וניתח את שיטת המשחק שלהם בחלק ההתקפי. המאמן הודיע לשחקנים כי את עיקרי הדברים יאמר באסיפה מחר, והוסיף: "עוד לא החלטתי לגבי ההרכב".

      כפי שפורסם אתמול, רובן ראיוס מחזיק בהצעות מיוון, אלא שהבוקר מתברר כי נציג של אפואל ניקוסיה הקפריסאית הגיע לארץ כדי לעקוב אחרי השחקן ומתכוון לעשות זאת שוב. "אין כל החלטה לגבי ראיוס. רק אחרי גמר גביע הטוטו נתחיל לקבל החלטות. בכלל, השבוע הקרוב מהווה מבחן גדול לכולם", הסבירו בחיפה, שם ממתינים גם להחלטת המאמן לגבי אדין צוצאליץ', שבינתיים עושה רושם כי הוא עשוי להישאר ולגבי מיצ'ל. ברשימת העוזבים בסגל הישראלי נמצאים מוחמד כליבאת (סכנין ומכבי פתח תקוה גיששו), אלעד גבאי (מכבי פתח תקוה והפועל רעננה), שמואל שיימן ואולי גם אחד החלוצים. שחקנים יעברו להפועל תל אביב רק במסגרת עסקת גילי ורמוט, שכרגע עדיין רחוקה מסיכום, כאשר לא הוגשה הצעה לאדומים. במועדון מקווים שאלון תורג'מן יחזור להבקיע, אחרי חודש וחצי ללא שער ליגה.

      חיפה החלה במקביל את מכירת הכרטיסים לגמר גביע הטוטו, במחיר אחיד של 50 שקלים לאדם. בהזמנה טלפונית תיגבה עמלה עבור שני הכרטיסים הראשונים. הקבוצה גם החלה לשווק גם "מיני-מנוי" לשלושת משחקי הבית הקרובים מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. המחירים: החל מ-265 שקל ליציעים הדרומי והצפוני, 135 שקל, באותם יציעים, לשאר הסקטורים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      עידן ורד שחקן מכבי חיפה, מאחוריו טאלב טואטחה. אדריאן הרבשטיין
      ורד ערך אימון מלא/אדריאן הרבשטיין

      בית"ר ירושלים:

      כעשרים אוהדים של ביתר ירושלים הגיעו לאימון הבוקר (שישי) ותלו שלטים נגד המאמן מנחם קורצקי, לקראת המשחק מחר מול חיפה. בשלטים שתלו אותם אוהדים נכתב "פה זה לא רעננה", כרמז למאמן מנחם קורצקי, וכן "תילחמו בשבילנו. אם לא - נילחם בכם".

      בנוסף, אותם אוהדים קיללו את השחקנים וגם קראו לעבר קורצקי. "זה בטח לא נעים", אמר אחד השחקנים. "אבל זה לא ישפיע עלינו. אנחנו מתמקדים בעיקר וזה אומר לחזור עם נקודות מחיפה".

      לפי התרגול של קורצקי, נראה שהוא יערוך שני שינויים בהרכב: שלומי אזולאי ואיציק כהן יחזרו, עומר אצילי ירד לספסל ואילו ז'רקו קוראץ', שצפוי לעבור להפועל חיפה, כלל לא בסגל. בן מלכה שחתם אתמול לא ייכלל בסגל בגלל בעיות בירוקרטיות שנוגעות לשחרור ממכבי נתניה, שמונעות ממנו לעבור בבקרה התקציבית. אלי דסה סובל מכאבים ואם לא יהיה כשיר למשחק, תומר ירוחם יפתח במקומו בעמדת המגן השמאלי.

      מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      בלחץ. קורצקי/קובי אליהו

      יעמדו למבחן:

      מכבי חיפה: אלון תורג'מן

      לא משנה אם הוא עולה מהספסל או נמצא בהרכב, המבחן של תורג'מן במשחק הקרוב הופך לגדול ומשמעותי מאי פעם. בעונה שעברה הוא ערך עם עצמו הסכם על מפית וכתב את כמות השערים שהוא רוצה לכבוש עד תום העונה. הוא לא הגיע ליעד, אבל הוביל את מכבי חיפה עם 15 כיבושים ורשם עונה נפלאה. אחרי סיבוב שלם העונה, נראה שתורג'מן איבד את החדות, עם שער אחד בלבד וסטטיסטיקה לא מרשימה שהפכה אותו לשחקן שמתנדנד בין הספסל להרכב. הוא חייב לכבוש כבר מחר ולהוכיח לסטנוייביץ' שהוא ראוי להיות חלק מהרוטציה שלו. שמישהו יביא לו מפית.

      בית"ר ירושלים: חנן ממן

      הקשר, שאביו נחשב לאחד מהסמלים הגדולים של הירוקים, צריך דווקא בחיפה להציג משחק תכליתי כדי להוציא את בית"ר מהמצב אליו נקלעה. ממן יצטרך לסכן כמה שיותר את השער של סטויקוביץ' והוא עשוי האיש שיקבע את גורל המשחק.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 29200
      • עוד באותו נושא:
      • מכבי חיפה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully