וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אני לא צריך להתחנף לאף אחד, הקהל מעריך אותי"

26.12.2014 / 10:04

הפועל ירושלים ופרנקו נושמים לרווחה ומתכוננים לרבע גמר הגביע אחרי הניצחון על רמת השרון, שקטע את רצף ההפסדים. ליאור אליהו: "כולם היו במצב רוח פחות טוב, לקחנו את זה ללב"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים (שמאל) עם פופס מנסה בונסו. ברני ארדוב
מתחיל לחייך. פרנקו/ברני ארדוב

לאחר חמישה הפסדים רצופים, הפועל ירושלים סוף סוף חזרה לנצח כשהביסה 63:94 את א.ס. רמת השרון מהליגה הלאומית.

דני פרנקו אמר על הניצחון: "טוב לנצח. משחקי הגביע האלה עלולים להסתבך. זה לא קל לשחק נגד קבוצה מהליגה השנייה, לא קל להביא מנטלית את השחקנים למשחקים האלו, אבל הגענו מדקה הראשונה מרוכזים ומחויבים. כולם מבינים מה משמעות הגביע להפועל ירושלים ואני שמח שניצחנו בדרך הזאת. לא משנה אם המשחק ייערך בארנה או לא, מבחינתנו אנחנו צריכים להיאבק על כל תואר".

על התקופה הרעה שעוברת על הפועל ירושלים אמר פרנקו: "בחלק מהמשחקים שהפסדנו לא שיחקנו כפי שהיינו צריכים, אבל כשאנחנו מגיעים למשחקים אגרסיביים ומשחקים אחד למען השני, אנחנו קבוצה טובה מאוד. קבוצה צריכה לדעת לעבור גם תקופות פחות טובות. אני לא סופר לא רצף ניצחונות ולא הפסדים, אם נגיע בגישה ובהתנהלות הנכונה, שהיא חשובה, ננצח משחקים. שריקות הבוז של הקהל ביום ראשון? אני מכיר הרבה שנים את הקהל של הפועל ירושלים ומעריך אותו, אני לא צריך להתחנף לאף אחד. גם במשחקים שהגעתי למלחה כיריב וניצחתי הקהל ידע להעריך את זה. לכל אחד יש זכות להביע את דעתו בדרך שמתאימה לו, צריך לקחת דברים בפרופורציות. אני כמאמן אנסה להביא את הקבוצה למצב הכי טוב".

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. עודד קרני, איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
התקופה הרעה מאחוריו? אליהו/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדורסל

בירושלים מודעים לעובדה כי משחק רבע הגמר, אשר יתקיים מול ראשון לציון, יהווה משוכה גבוהה יותר. פרנקו אמר לקראת המשחק: "ראשון היא קבוצה טובה ואנחנו מכבדים אותה, נגיע לקרב גדול ונתכונן אליו. אנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק ביום ראשון".

ליאור אליהו הוסיף: "כיף לנצח. הגענו למשחק לנצח, והראנו את זה מההתחלה, שיחקנו אגרסיבי וידענו לסיים את זה כפי שצריך, בהפרש יפה. ביום ראשון יש לנו משחק מאוד קשה מול ראשון, תמיד קשה מולם, בטח בבית שלהם. זהו אחד מהמשחקים הקשים שיכולנו לקבל בגביע, נגיע מרוכזים ומקווים שנעבור אותם".

על האווירה בתקופה האחרונה אמר אליהו: "אין אווירה עכורה או משהו כזה, אבל ברור שכולם היו במצב רוח פחות טוב, כי ירושלים היא קבוצה שמיועדת לנצח כל משחק, וכשמגיעים לסדרת הפסדים זה דבר שלא צריך להיות. כולם לקחו את זה ללב ומקווה שנצא מזה מחוזקים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully