וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - סכנין: הלחץ על חרזי גובר, פפאדופולוס לספסל?

26.12.2014 / 9:09

צמיגי מכוניתו של המאמן, שזוכה לגיבוי מראשי עכו, נוקבו לקראת המשחק הביתי בסכנין (ש', 18:00). בסכנין מנסים להעיר את היווני אחרי הירידה החדה בכושרו, נהיה אמור לפתוח במקומו

מחזור 15מחצית27/12/2014
הפועל עכו
    0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 12. בני סכנין מובילה 3:5 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשעכו מארחת זה 1:2 לעכו. שלושה משחקים נוספים לא הוכרעו.

      * ממוצע השערים במפגשים בין הקבוצות הוא בדיוק שניים למשחק.

      * יותר משליש העונה עברה, ועכו היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם שלוש תוצאות תיקו, שלושה הפסדים וניצחון אחרון במגרש הביתי לפני שמונה חודשים.

      * סכנין מבקיעה בכל משחק העונה (14 ברצף) ואם נוסיף את העונה שעברה, המספר יעלה ל-16.

      * סכנין שיחקה שבע פעמים באצטדיון בעכו מאז שנחנך. הטוב: היא כבשה שם לפחות פעם אחת בכל משחק. הרע: היא לקחה שם רק חמש נקודות מ-21 אפשריות.

      נתונים: דריבליסט

      אלון חרזי מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
      הלחץ הולך וגובר. אלון חרזי/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות: הפועל עכו

      הלחץ על המאמן הפועל עכו, אלון חרזי, להתפטר שובר שיאים. לאחר האימון היום לטענת אנשי עכו המאמן התלונן כי נוקבו צמיגיו ותלונה בנושא הועברה למשטרה. בלי קשר לאירוע המכוער, הבוקר הגיעו מנכ"ל עיריית עכו, אוהד שגב ויו"ר הקבוצה, רוני פרטוש לשוחח עם שחקני הקבוצה. השניים נתנו גיבוי מלא לחרזי וביקשו לשמוע את טענות השחקנים מדוע הקבוצה לא מצליחה. פרטוש ושגב הבטיחו כי המשכורות יכנסו בתחילת השבוע הבא ואף טענו כי אין ביכולת הכלכלית של המועדון לחזק את הקבוצה בינואר כרגע. עם זאת, הפסד מול בני סכנין ובעכו מבינים כי לא תהיה אלא לזעזע בדרך כלשהי את המערכת. חשוב לציין, כי שגב וראש העיר שמעון לנקרי נותנים גב כרגע לחרזי וגם הפסד נוסף מחר ככל הנראה לא יגרום להם לפטר את המאמן.

      בצד המקצועי חרזי יבצע שני שינויים בהרכב של עכו מחר. אמייה טגה וז'וליאנו ספדאסיו יעלו בהרכב של הקבוצה הצפונית במקומם של עדי קונסטנטינוס ורז שטיין. "אנחנו יודעים בדיוק כמה המשחק הזה קריטי", אמר אחד השחקנים היום. "כל פעם שהיינו עם הגב לקיר ידענו לצאת מזה עם ניצחון. אנחנו מקווים שגם מחר מול סכנן זה יהיה אותו דבר".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
      שחקן הפועל עכו אמייה טגה. טל לוי
      מקבל מקום בהרכב. אמייה טגה/טל לוי

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      חאמד גנאים, שחזר השבוע לאימונים, ישוב לסגל אחרי כמה שבועות בחוץ בגלל פציעה. גנאים נראה מצוין באימונים, אך ככל הנראה יפתח על הספסל. מי שיחזרו להרכב יהיו מוחמד גדיר ואיסמעאיל ריאן שלא שיחקו נגד מכבי חיפה. מילאן בויוביץ' צפוי לרדת לספסל כשלפחות לפי האימונים השבוע, נראה שאלי כהן מתלבט בין יאניס פפאדופולוס לבין אחמד אבו נהיה. בסכנין מאוכזבים מהירידה בכושרו של היווני וייתכן שהוא ישלם על כך ויאבד את מקומו בהרכב.

      אתמול ערכו בקבוצה ארוחת גיבוש. "יש פה אווירה טובה", אמר אחד השחקנים. "אלי חיבר את השחקנים. אם ננצח בעכו, נוכל להגיד שיצאנו לדרך חדשה. כל תוצאה אחרת ועדיין נהיה חזק בתחתית".

      בהנהלה יכולים להיות מרוצים לאחר שהכסף שהגיע מקטאר והיה מוחזק בנאמנות בבנקים הישראלים שוחרר לאחר קבלת האישורים הדרושים. כעת מחכים במועדון ל"מנה" השלישית מקטאר, שכוללת מיליון דולר נוספים. כמו כן, בקבוצה מחכים לכסף מהעירייה ודורשים מראש העיר מאזן גנאים לזרז את העברת הכספים שהובטחו להם.

      יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול יאניס פפאדופולוס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      ישלם מחיר על הירידה בכושר. פפאדופולוס/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      הפועל עכו: אדי גוטליב

      בקיץ נלחמו בעכו כדי להשאיר את הבלם הצעיר בעכו. מחר יפגוש גוטליב את אחד החלוצים הלוהטים בליגה, מוחמד גדיר, ואם יצליח גוטליב להצר את צעדיו של גדיר ולמנוע ממנו לכבוש זה עשוי לתת לעכו את היתרון במגרש.

      בני סכנין: מוחמד גדיר

      מול מכבי חיפה מילאן בויוביץ' היה זה שכבש, אך למרות זאת כולם בסכנין פנטזו על מה היה קורה אילו גדיר היה יכול לשחק. מול עכו, גדיר יצטרך להמשיך בכושרו הטוב, לנצל את המהירות שלו ולהביך פעם אחר פעם את ההגנה של אלון חרזי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: עכו
      קהל: 3300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully