וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג: "אין לי כוונה לפרוש, לא משנה מה יקרה העונה"

26.12.2014 / 9:00

הקוורטרבק של דנבר הבהיר שהוא לא הולך לשום מקום: "מדברים על המאמנים שלא יחזרו בעונה הבאה וכנראה נכנסתי לדיון כי אני קרוב לגיל של חלק מהם". לינדלי ימשיך לפתוח באריזונה, סטיבן ג'קסון יחמיץ את קרוליינה

שחקן דנבר ברונקוס פייטון מאנינג. AP
לא הולך לשום מקום. פייטון מאנינג/AP

פייטון מאנינג היה קרוב בעונה שעברה להשיג טבעת אליפות שנייה בקריירה, אבל הובס בסופרבול עם דנבר מול סיאטל. עכשיו הוא עומד להסתער על הפלייאוף פעם נוספת וגם אם זה שוב לא יצליח, הרי שמספר 18 האגדי לא מתכוון ללכת לשום מקום.

פייטון מסיים את עונתו ה-17 בליגה, אבל כאשר נשאל על התכניות שלו לקראת השנה הבאה הוא הבהיר: "אני מתכוון להיות הקוורטרבק של הברונקוס ב-2015, בלי קשר למה שיקרה העונה".

מלך הטאצ'דאונים בכל הזמנים הוסיף: "לא חשבתי על אפשרויות אחרות בכלל. אני מתכוון לחזור, אם הברונקוס ירצו אותי, אבל נכון לרגע זה אני חושב רק על המשחק מול אוקלנד. אני יודע שזה הזמן בו מתחילים לדבר על איזה מאמנים יחזרו בעונה הבאה ואני מניח שנכנסתי לדיון הזה איכשהו, כי אני קרוב יותר בגיל לחלק מהמאמנים. אין לי כל כוונה לפרוש, אני נהנה לשחק".

ובמסגרת ההכנות ליום ראשון: ריאן לינדלי ימשיך לפתוח באריזונה, שתשחק אצל סן פרנסיסקו. הקוורטרבק פתח בתבוסה הביתית לסיאטל ביום ראשון החולף והקרדינלס הודיעו שלוגן תומאס יקבל את הצ'אנס, אבל בסופו של דבר התחרטו אחרי אימון אחד ויעלו עם לינדלי.

אטלנטה, שתתייצב למשחק ביתי על המקום בפלייאוף מול קרוליינה, תיאלץ לעשות זאת ככל הנראה ללא הרץ שלה סטיבן ג'קסון, שנפצע במשחק הניצחון על ניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully